28 Nisan 2007 Cumartesi

Merhaba


Nasıl anlatsam, nereden başlasam aaaıımm kaç kişiydik o zaman? Kaç kişi kaldık şimdi? Sonunu nasıl getirmeliyim? Ankara, Ankara... İstanbul İstanbul... Sonunu nasıl tamamlamalı hala bilemiyorum. Kalbimin yarısı Ankara’da yarısı İstanbul’da.. Neden mi?? Çünkü canımdan çok sevdiğim arkadaşlarımı, 9 yılık kariyer hayatımı, biricik komşularımı bıraktım geldim İstanbul’dan.. Tıpkı 9 sene önce canım ailemi, doğduğum yaşadığım şehri, işyerimi bırakıp geldiğim gibi... Niye tüm sevdiklerimiz bir arada olamıyoruz ki? 5 yaşındayken kızımın dediği gibi hayatımızda hep bir özlem var yani.. Sahip olduklarımızın değerini daha iyi anlayalım diye galiba..


"Neden mi Blog" da da dedim ya blogdaki ana amaç kızıma manevi bir miras diye, işte bu sebepten geçmişimle ilgili uzuuun bir arşiv oluşturmam gerek. Bundan dolayı filmi başa sarıyorum ve taa canım eşimle ilk tanıştığımız zamana uzanıyorum. Bunu tamamlamak biraz zaman alacak tabii ama sizlerin yardımı ile de daha motive olacağıma inanıyorum. Yeni bir başlangıca merhaba hep birlikte..

5 yorum:

karamelize dedi ki...

nazlimo, hosgeldin bloglar alemine!!!!
bundan daha güzel bisey olabilir mi?artık Ankara'nın nabzını da senden tutacağız.. yazmak sana da iyi gelecek, öyle veya böyle bişekilde birlikte olmaya devam iste... hayat sana inat!!!

Nazkız dedi ki...

Hakikaten çok hoş bir duygu, sağol kankacım valla şimdiden kendimi daha iyi hissediyorum, ama yazacakda o kadar çok şey var ki nasıl yetiştiricem bilmem ki?!

zuzu dedi ki...

ya kizlar!!!!!!! bulustuk hepimiz yine bir sekilde goruyor musunuz?!!!!!! bize de bu yakisir!!artik herkes birbirinin ne yaptigindan daha cok haberdar.. gerci bu eskiden, -ya da bir zamanlar mi desem- hepimiz ayni sirketteyken olaylarin akabinde aninda Mehtap'in odasina dolusup dedikodu yapmamizla ayni diil ama istanbul'da veya herhangi baska bir yerde bulustugumuzda gorusmedigimiz zaman araliginda birbirimizin neler yaptigini biliyor olacagiz.. Super!! Hosgeldin Nazli!!!

Nazkız dedi ki...

accaip mutluyum valla, sonunda becerdim. Bir de geçmişi ayrıntısıyla yayınlayabilsem süper olacak valla! Sanal da olsa sizlerle birlikte olmak harika!!

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Merhaba efendim. Çok güzel bir iş için yazmaya başlamışsınız. Tebrikler geç de olsa...