30 Kasım 2007 Cuma

Hangisini alsam?

Havalar biraz soğudu ya annem başladı kendini resme vermeğe. Kasım-mayıs arası tam gaz resim yapar, Haziran-Eylül'de de tam gaz Bodrum'da yazlıktadır kendisi...

Geçenlerde bana geldi ve internetden bir jokey şapkası bulup bulamayacağımızı sordu. Ayıpsın anne internetde bulamayacağımız hiç bir şey yok dedim ve bir kaç resim verdim ona. Derhal bir eskiz çizdi ve tamam dedi kafamdaki resim şimdi oturdu...

2 gün sonra kafasındaki resmi bitirmişti bile. İşte bahsi geçen resim....

Bu arada doğum günüm dolayısıyla bana bir resim seçmemi söylemişti, görür görmez bunu almaya karar verdim. Amma velakin 2 gün sonra telefonda annemle konuşuyoruz:

-Nazlı bir resim çizdim inanamazsın!
-Nasıl bir şey anne?
-Bir nü çizdim ki inanamazsın nazlıııı!!!
-Nü mü, ne???? anne???
-Orasına da çiçek kondurdum!!! hadi atla gel de bak..

Ertesi gün annemdeyim, işte telefondaki resim, nasıl?

Ciddi bir şekilde aştı annem kendisini, son resimleri çok şaşırtıcı. Son bir yılda hocası değiştiği için tarzı da çok değişti, hayal gücü çok farklılaştı. Acaba diyorum biraz da benim payım var mı bu işte? Hani ben 9 sene ayrılıktan sonra Ankara'ya geldim ya, belki annem daha bir motive oluyordur hayata karşı kimbilir? (yoksa bu bir anne-kız kıskançlığı mı, yani resim yapamıyorum diye kendime buradan pay çıkarıyor olabilir miyim?:-))) )

Son günlerdeki çok şaşırtıcı olmayan 2 resimi daha var aşağıda



Şimdi iki resim arasında gelip gidiyorum, hangisini alsam "nü" yü mü atlıyı mı?Sizce????

7 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Atlıyı:)))

gezicini dedi ki...

hepsi güzel ama bence gelincik tarlası en güzeli..
sevgiler
gorki

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Yaaa ne güzel kendini aşmış bir anne.Bence nü süper olmuş hele çiçek kondurma fikri:))

Zamandan Sızan dedi ki...

SANATLA UĞRAŞAN İNSANLARA BAYILIYORUM..ÖNCELİKLE ANNEYE ÇOK SELAMLAR..İKİNCİSİ BENCE ATLIYI ALIN..BENİMDE ÇOK SEVDİĞİM BİR RESSAMIN MÜTHİŞ BİR RESMİ VARKİ GÖZÜM ONDA AT VE KADIN RESMİNDE EN KISA ZAMANDA ALACAGIM DUVARIMA MUTLULUKLA ASACAĞIM..

Nazkız dedi ki...

Herkese merhaba,

Galiba atlıyı alıcam gibi gözüküyor, bir yandan da düşünüyorum yüzsüzlük edip annemden "nü"yü de alsam ve de yatak odama azsam:-)))

Sevgili gezicini, gelincik tarlası da çok güzel ama salonumda bir de ayçiçeği tarlası var annemden yine; her taraf çiçek böcek olmasın diyorum hani...

sevgili kıymet; anneme selamını götüreceğim, bu arada resmi alınca haberimiz olsun lütfen:-))

yardımlarınız için teşekkürler...

sunrise dedi ki...

Sitenizi simdi tesadufen bir yerden bulup okumaya basladim. Cok hosuma gitti bir cok sey. Benim de annem ressamdir ama uzun zamandir yaraticiligi birakti. Cok isterdim oyle durmadan resim yapmasini, cunku o kadar yetenekli ki.
Bana kalirsa ikisini de alin, dogumgunu icin birini; yilbasi hediyesi deyip digerini de. Cunku isan annesinin resmini duvarinda gordukce nasil mutlu oluyor anlatamam.
Okumaya devam ediyorum, sevgiler

Nazkız dedi ki...

Sunrise selam, öncelikle hoşgeldin, ben de sana geleceğim bir kaç gün içinde, zira garip bir koşuşturma içinde olacağım bugün ve tüm hafta sonu. Bence sen de anneni ikna etmelisin, ben özellikle annemin yaşlılık dönemini verimli ve keyifli bir şekilde geçirmesi için bu konuda ona çok destek veriyorum. Sevgiler