22 Kasım 2007 Perşembe

nazar boncuğu :-)


Az önce geldim her gün düzenli gittiğim fitness salonundan... Sporumun başında koşu bandındayım, fitness hocamız geldi yapıştı koluma, ne oluyor derken bir baktım "düzenli gelenlere nazar boncuğu" dedi gülümseyerek... Arkadan bir ses "hocam o az olur, Nazlı Hanım'a çift takmanız lazım" dedi; acaip keyiflendim ben de bu durumdan tabii... Daha bir hevesle yaptım sporumu, eee ne de olsa ödül-teşvik mekanizması biz büyüklerde de işliyor...

Çok mutlu başladım güne bugün, yarın otuz beşimi bitirirken bedenim zindeee, ruhum zindee gel otuz beş gel korkmuyorum senden!!!

4 yorum:

gezicini dedi ki...

şimdiden yeni yaşın hayırlı olsun, hep sağlıklı geçsin günlerin.
sevgiler
gorki

kedi dedi ki...

Şeyyy nutella yesene Naz'ımmmm.
İnan çok güzel.
Hatta büyük bi şişe al,kaşıkla kaşıkla bitir şişeyi bişii olmaz.Son yazımda da yazdım.500 gramında sadece 2 kalori varmış.Diyet ürünmüş nutella,light yani.Fitnesse gidenlere de doktor v diyetisyenler tarafından şiddetle öneriliyormuş.

İstikrarlıFitnessYapanNaz'ıKıskananMikropBiyo

Nazkız dedi ki...

nazik dileklerin için çok teşekkürler gorki, sevgiler...

Nazkız dedi ki...

Yemeeezlerrrr:-))))