6 Mart 2008 Perşembe

Bahtsız bedevi

İşe başlarken yazmıştım ya hani aşağıdaki kadına döner miyim diye, aşağıdaki kadın halt etmiş, beter bir vaziyetdeyim şu anda...............

Sanmayın ki nedeni iş güç, eşim talihsiz bir düşme sonucu dizkapak kemiğini kırdı Pazartesi akşamı, dün bir ameliyat oldu ve 2 günlük hastene yatışımızdan sonra evimizdeyiz son 2 saattir... Hemen kendimi markete attım yaklaşık 1 aylık stok yaptım, zira Eray 1,5 ay evde, aktif iş hayatı ve araba kullanmak yok kesinlikle ;yani Nazlı run run run.................

Arkasından Deniz'in okul servisini organize ettim, 1 hafta ben 1 hafta Eray götürüyor idi. Servise verme işini de kayınvalideme yıkacağım, 10 gün sonra İzmir'e dönecekti ama bu durumda bana ve Eray a yardımcı olması için kalacak..Haftalık rutin kontrollerimiz olacak, bu işi de Nadi ağabeyime yıkacağım mecburen... kafamda tilkiler dört dönüyor anlayacağınız..

Tek çözemediğimiz sorun Eray'ın dükkan işi şu anda, sağ olsun yanında çalışan Murat ağabeye eşi yardımcı oluyor son 3 gündür ama bir yardımcı bulmak zorundayız, 1,5 ay uzun bir süre olduğu için...

An geliyor çok depresif oluyorum tıpkı yukarıdaki kadın gibi, Allah'a soruyorum neden 1 yıl boşta olduğum anda olmadı ki şu iş, herşeyi rahat rahat çözeyim diye.... Sonra kendimi toparlıyorum, halimize şükrediyorum, böyle bir düşme diz üstü yerine kafa üstü olup beyin kanaması da geçirebilirdi canım kocam... Şükürler olsun demeğe çalışıyorum her şeye rağmen........

Nasıl olduğunu da anlatayım, can dostumuz Koray gelmiş idi İstanbul'dan 2 günlüğüe iş için. Eray la karar verdik, Pazartesi akşamı onlar erkek erkeğe maç seyredecekti, Salı da hep beraber takılacaktık Ankara mekanlarında... Koray ile buluşmaya giderken kaldırımın bittiği yerdeki çukura tökezleyerek diz üstü kapak olmuş yere, sonrasında doğru hasteneye. Sonuç, maçı yine birlikte seyrettiler ama hastanede!

Ameliyatla 2 vida ve tellerle kemiklerin bağlantısı yapıldı ve şu anda immobilizer denilen bacağı sabit tutan bir aparat ile duruyor kocişkom,

bir de koltuk değnekleri aldık, hayatımızın en yeni ve önemli konukları şu anda evimizdeki....

Dört gözle Deniz'imi bekliyorum 2 gündür göremedim kuzumu, bakalım ne yapacak babasını görünce???

16 yorum:

Deniz dedi ki...

Aman Nazlı geçmiş olsun, neler olmuş böyle :( Eray beye en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını, sana da kolaylar dilerim. Yapabileceğimiz birşey olursa da söyle lütfen... Geçmiş olsun...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Evet yerde ki çukur olmasa adam gibi bir yol olsa eşin bu kazayı geçirmeyecekti belki.Her Türk vatandaşının yaptığı gibi ,beterin beteri var diyerek eşin 1,5 ayı yatakta, sen sıkıntılar içerisinde geçireceğin için size kocaman bir geçmiş olsun diyorum....

Adsız dedi ki...

Çook çok geçmiş olsun. Bazen en olmadık şeyler en olmadık zamanlarda oluyor maalesef. Daha beteri olmadığına şükür demek en iyisi galiba :) Sevgiler. gimmemamalove.blogcu.com

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Aaaaaaaaa
Neler olmuş böyle Naz'ım:(
Hay allah,anlığız işte,ne zaman başımıza ne gelecei belli olmuyor.Çok geçmiş olsun ,tam talihsizlik yahu.Diz kapağı gibi oynar bi eklem hay allah!

Dediğin gibi sen boş oturduğun günlerde olma olma tam herşey üstsüte gelsin bide kaza:(
Bence bu bi sınama.Sabrını,dayanma gücünü sınıyor Allah.Çok şükür daha kötüsü olmamış Naz'ım ,en iyisi kuzun sağlıklı:)
Bunlarda gelir geçer.Hoş bi anı olarak anlatır gülersiniz işallah,çok geçmiş olsun tekrar.

İyi ki çevrenizde yardıma koşacak dostlarınız var.Ya gurbette olsanız:(

Alphecca dedi ki...

Geçmiş olsun :((((

Bence de daha beteri olabilirdi, yine de ucuz atlatmışsınız.

İlk günlerin şokları ve koşuşturmacaları seni böyle harap etmiştir eminim. Eve döndükten sonra herşey daha basit olacak ve olaya daha kolay hakim olacağına inanıyorum Nazlimo.

Tekrar geçmiş olsun :)

gezicini dedi ki...

aa cok ama cooooooook gecmis olsun! iyilesir, merak etme, sadece biraz zamanla ve sabırla. sana da cok kolay gelsin, sen de dikkat et kendine nazlıcım!
cok gecmis olsun!
sevgiler
gorki

Nazkız dedi ki...

Deniz'cim çok teşekkürler, insan etrafında senin gibi sıcak dostlarının var olduğunu bildikce daha da rahatlıyor böyle günlerde...

Perili köşk çok teşekkürler, dediğin gibi beterin beteri var, biz de bacak üstü yerine kafa üstü de düşebilirdi!

Nazkız dedi ki...

Hoşgeldiniz rüzgar ve çok teşekkür ederim. En yakın zamanda iadei ziyarete geleceğim, çok sevgiler...

Nazkız dedi ki...

Sevgili biyo, teşekkürler... gerçekten gurbette olsam ne yapardım bilemiyorum, ailemden herkesin tam desteği ile kolaylaştı işlerim. Bloğuma da yazmıştım ya tek sorun Eray'ın işi ile ilgiliydi, bu yazıdan 4 saat sonra bu iş de çözüldü, babam hemen hem güvenilir hem de paraya ihtiyacı olan birini buluverdi bize...

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler neşeli, haklısın gerçekten ilk günün şokundan sonra şimdi daha rahatım, herşey Allah'a şükür organize oldu. Neticede başına ne gelirse gelsin ona göre şekil alıyorsun. Zaman geçtikce de daha da şükrediyorum...

Nazkız dedi ki...

Gorki'cim teşekkürler, sen de kendine çok dikkat emi? Dört gözle hayırlı bekliyorum, bu arada doğumdan önce görüşemeyecek miyiz?

sunrise dedi ki...

Cok gecmis olsun Nazkiz. Ne kotu dusmus zavalli adamcagiz. Ya iste gel de sinirlenme o cukurlara ve daha nelere, degil mi? Bununla gecmis olsun yine de tabii ki.
Soyle dusun, demek ki bu durumda senin de asman gereken bir sinav var. Bunu alninin akiyla gececeginden eminim, yoksa karsina boyle karmasik problemler cikmazdi. Kafani topla, sakin ol ve herkesin sana ihtiyaci oldugu bu donemde en dogru seyleri yapacagindan emin bir sekilde hareket et. Butun yollar acilacak, emin ol..
Sevgiler

Nane Şekeri dedi ki...

Nazli'cim cok gecmis olsun.
Bende bir haftadir blogdan kesmisim girince bloguna gordum.
Umarim bir an once sagligina kavusur esin,Sevgiler

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, sevgiler...

Nazkız dedi ki...

teşekkürler sevgili sunrise... Çukur olayı sizin yaşadığınız yerlere çok yabancı bir konu olsa gerek:-)))

nane şekeri, çekirdeksiz üzüm; çok çok teşekkürler.. Herkese sağlıklı günler:-))

Neşe dedi ki...

Nazlı çok geçmiş olsun, Eray'a sevgiler....