11 Nisan 2008 Cuma

Aile gezimiz

İçim kıpır kıpır.... çok heyecanlıyım... Yarın ağabeylerimin eşleri, yeğenler, annem babam Deniz ve ben hafta sonluk bir Safranbolu gezisine gidiyoruz... Babamla en son ne zaman böyle bir hafta sonu geçirdim bilemiyorum, herhalde 10-12 yaş civarı en son... Hele böyle ailecek bir gezi hiç olmadı. İşte bu anlamda çok heyecanlıyım... Biraz yorucu geçecek gerçi ama iyi olacak. hele ki son zamanlarda yaşadığımız keyifsiz olaylardan sonra iyi gelecek hepimize. Haydi herkese iyi hafta sonları....
__________________________________________________

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

oooh süper bir gezi olacak,tüm aile bir arada...
daha önce gitmişmiydiniz bilmiyorum ama çevrikköprü mevkinde çevrikköprü restorantta kuzu tandır yemenizi şiddetle tavsiye ederim....
zaten ne kadar kalabalık olduğunu görünce ,neden tercih edildiğini anlayacak ve karnın doyunca tadı damağında kalmış olarak ayrılacaksınız.
ee geçerken bir Amasra Bartın'da yapın yahu ,bir acı kahvemizi içersiniz.....:)
iyi geziler....

Nazkız dedi ki...

maalesef tur ile yapılan bir gezi olduğu için seçme şansımız olamadı.

Bu arada Bartın'dan geçerken andım zaten seni, bak bloğuma da yazıcam şimdi....