22 Mayıs 2008 Perşembe

İlahi Deniz:-))))

Çok güldüm çok, okuyunca sizde çok güleceksiniz.

Akşam eve geldim, Deniz'in çantasını kontrol edeyim derken bir baktım şort pijaması der top edilmiş bir gözde tıkılmış duruyor.

-Bu ne kızım?
-Ay anne ben bugün okul elbisemin altında pijamamı unutup gitmişim biliyormusun?

Güle güle öldük,

-E sonra nerede çıkarttın bunu?
-E okulun bahçesinde!
-Nasıl yani herkesin ortasında mı?
-ne yapayım anne okula giderken birr tuhaflık hissettim, sırtımdan çantamı indirip eteğimi kaldırdım bir de ne göreyim, Şort pijamam duruyor, ben de oracıkta çıkarıverdim işte!

Nasıl ama? İlahi Deniz....

2 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

ben bayılıyorum bunların bu rahatlığına..
öptüm onu..
:)))

Nane Şekeri dedi ki...

Valla Deniz gene cocuk, ben koca kazik gecen ters giyip gelmisim bluzu iste arkadas fark etti. Hadi bir sefer yaptin ayni hafta 2 kez daha yapilir mi:) Rezillik valla benimkisi :)