26 Mayıs 2008 Pazartesi

Kum boyama

Son 5-6 aydır AVM'lerde çocuklara yönelik kum boyama atkinliği yaptıran standlar görüyorum. Bu tür faaliyetlerden çok hoşlanmamıza rağmen bir türlü ilgilenmedik bunca zaman.

Geçtiğimiz hafta sonu Cepa da dolanırken Deniz tutturdu kum boyama istiyorum diye, o an vaktimiz olmadığı için biz de satın alıp evde yapmaya karar verdik.

İnanılmaz keyifli, çocuklara yönelik kahramanlar bir kartonda, kısım kısım yapışkan yüzeyleri sıyırıp, renli kumları dağıtıyorsunuz. Böylece kumlar yüzeye yapışıyor... Deniz yaparken çok keyif aldı, renkleri uğraştırdı karıştırdı,




İşte çıkan sonuçlar aşağıda....


Söz verdim bu hafta sonu yenilerini alacağız....

8 yorum:

Alphecca dedi ki...

Gerçekten güzelmiş. Bizde gördüğümüz yerde 1 set edinelim.

Tavsiye için teşekkürler :)

Nazkız dedi ki...

Ya çocuk gibi sana ulaşamıyorum hani davetiye???

nazonkal@yahoo.com

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yıllar önce yapmıştı kızlarım,şimdi daha keyif alarak yapacaklarından eminim,

deniz kızı ne kadar güzel gülüyor,gülmek ona ne kadar yakışıyor :)

pijema olayı süper,relax hali ile ileri ki iş yaşamı için çok güzel tiyo veriyor aslında,panik yok,olaya hemen el koy ve çözümle,işte bu kadar...:)

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor. bunların sadece çocuklar için olduğuna emin misin? :)

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler perili köşk, Deniz gerçekten çok relax tip olarak bu yönü iş hayatına nasıl yansır bilemiyorum, bazen bu relax liği ile iyice yayar mı diye düşünmüyor değilim:-)

Nazkız dedi ki...

Sevgili çekirdeksiz üzüm, ben de katıldım Deniz'e ve inanılmaz keyif aldım. Bence herkese yönelik, bu haftada yapacağız mutlak...

karamelize dedi ki...

tatil köylerindeki kids clubların da en kıymetli etkinliğidir kum boyama... hatta para istedikleri tek etkinlikdir..:)))

Alphecca dedi ki...

Uzun zamandır yazmıyorum Nazkız, o yüzden ulaşamıyorsun.

Yazmaya başlayınca, mutlaka haberin olacak merak etme :)