21 Haziran 2008 Cumartesi

yürek dayanmaz....



allah'ım bu ne heyecan.... Son zamanlarda midem ağzımda, kalbim desen sanki vücudumda değil başka bir yerlerde atıyor, soluksuz seyrediyorum Euro 2008 'i...

Dün akşam üniversite arkadaşlarımızla Park caddesi Kıtır da seyrettik maçı... Benim için çok değişik bir tecrübeydi, ilk kez dışarıda seyrettim bir milli maçı, Allah'm ne keyif, herkes tek yürek, herkesin enerjisi sanki enerji katıyor milli takımımıza, ondan pes etmiyorlar sanki...Resmen gol yemeden gol atamıyor durumdayız son maçlarda, Hırvatistan 'ın 119. dakikada attığı golden sonra, bitmeyecek bu maç böyle atacağız dedik hep birlikte, veee 1 dakika geçmeden gol...

Zuzu yu aradım taa Hollanda'yı gecenin 1'in de; ya biz burda bu halde o gurbette ne haldedir diye... Gece saat 2 Ye kadar dışarıdaydık, Deniz de hazır anneannesinde kalacak, keyfine vardık dün gecenin. Keyiften yatmamız sabahı buldu, üstelik yarım güne işe gitmek zorunda idim turşu halde kalktım sabah... Çarşamba akşamı Almanya maçını Narquilla'dayız, kimse bizi tutamaz....

Yabancı basının tepkisi inanılmaz, Amerikan televizyonu "Bu Türkler adama kalp krizi geçirtir" diyerek en güzel yorumu yapmış".... Bu tarihi maçları unutmama adına
aşağıdaki linki ekliyorum, hani kızıma kalacak ya bu günlük o da okusun bu günleri diye:-)))

http://www.hurriyet.com.tr/spor/?sz=13221

Çek maçından sonra da dedim, hala aynı şeyi düşünüyorum, Hollanda ile final oynayacağız gibi bir his var içimde... (Şu anda Hollanda-Rusya çeyrek final maçı oynuyor, dakika 90 durum 1-1, bu maç penaltılara gider ve Hollanda alır)Bu arada Çarşamba günkü maç zorlayacak bizi çünkü Arda, Tuncay Şanlı ve Emre aşık olmayacak... Hoş yarı finale çıkamasak da çok önemli değil, bu heyecanı yaşattılar ya bize bu da yeter!

Haydi çocuklar gönlümüz sizinle tek yürek!

Hiç yorum yok: