30 Eylül 2008 Salı

2. sınıf


Kızişkom bu sene 2. sınıf.

Allah'ım ne zaman doğdun da 2. sınıf oldun!

6 dişi çıkmış, 2 si yenilenmiş vaziyetde. Dört gözle diğerlerinin gelmesini bekliyoruz.. Yemekler hiç sorun olmazken sorun olmaya başladı, pirzola yapıyorum dişi kesmiyor, tost yapıyorum ısırıp yiyemiyor, herşeyi yan yan kemiriyor. Çok komik çok..

Bu arada okulun 2. haftası bir heyecan geldi eve

-Anne bir şey söylicem
-Evet canım dinliyorum
-Birisi bana açık oldu biliyor musun 2-C den? Benden çok hoşlanıyormuş öyle söyledi.
-Eee sen ne dedin?
-Ben senden hoşlanmıyorum dedim, Gıcık oluyorum anne!

Haydi hayırlısı dakika bir gol 1 bakalım daha neler görücez???

1 yorum:

karamelize dedi ki...

senin kızın geç bile kaldı, anlatıyorum ya erenin muhabbetleri..:)
ama ne, yine gıcık olmuş olaya, bizimki gibi ayılma bayılma yok yine iyisin..:)