28 Aralık 2008 Pazar

Kışın Keyfi

Kış pek sevilmez ama kar yağdı mı kışın keyfi bir başka güzel...

Bugün sabah güzel bir kar manzarasıyla karşılaştı Ankara....

Derhal komşularımızla organize olduk ve attık kendimizi sokağa...

1,5 saat boyunca kızak kaydık, kartopu savaşı yaptık,



kardan adam yaptık...


İşte bugüne ait resimler...
http://picasaweb.google.com/anteksltd/2008KS?feat=directlink
Eve geldik, sıcacık bir banyo sonrası sıcacık bir salep...


Hımm nefis, biz aslında aktardan orijinal salep alıp yaparız ama son zamanlara SEK'ınkine takılıyoruz. O da orijinali gibi çok leziz..

Salep bana lise yılarımı hatırlatır hep, hafta sonları binbir zorlukla 1 saatlik izin alıp evden çıkıp gittiğimiz meşhur Akman pastanesinde içerdik sıcacık salepi...

Bu ana kadar her şey çok keyifli; ya yarın??? Bakalım işe nasıl gidicez?? Okullar tatil olacak mı? Öffff kafamda kırk tilki, haydi hayırlısı, herkese kolay gelsin...

2 yorum:

Handan dedi ki...

Biz oğluşlarımla yağsa diye gökyüzüne bakmaktan bir hal olduk ama nerdee..

Dediğin gibi kar üzerine salep keyfine de bayılırız. Ben tarçının yanında kırmızı pul biber de koyuyorum, harika oluyor :)

Ben de bir sürü marka denedim. En güzeli Sek salep. Isıtırken tavada yapınca dibine de çok sarmadan kolaylıkla ısıtılabiliyor.

Bizim yerimize de kar keyfi yapın.

Nazkız dedi ki...

yılbaşı ertesi yine kar olsun, kahvaltı sonrası çıkalım kartopu oynayalım, sonra eve gelip salep içelim, battaniye altında Tv seyredelim istiyorum...

bakalım olacak mı?