12 Ocak 2009 Pazartesi

Son 1 yıldır Deniz'e "büyüyünce ne olacaksın" sorusuna "yazar olacağım" diyor Deniz..

çalıştığım işyerinden mi etkilendi bilmiyorum, hoş benim yazarlıkla ve yazarlarla ilgim yok ama sanki yeni işimle birlikte alındı bu karar..

Öğretmeni de söylüyor, gerçekten yazma konusunda da başarılı...Yazı yazmayı da çok seviyor ve yazısıda gerçekten çok düzgün ve güzel...

Geçenlerde resimlere göre bir öykü yazma ödevi verilmişti.

İşte aşağıda yazdığı öykü, aynen yazıyorum:

"Yağmurlu bir günde kaybolmuş Boncuk diye bir köpek dolaşıyordu. Boncuk üşümeye, korkamya, acıkmaya ve susamaya başlamıştı. zavallı Boncuk yorulmaya da başlamıştı. Yürüdü, yürüdü bir kedi gördü. İkisi de birbirlerinden çok korkmuşlardı.Kedinin adı Fındık'tı. Boncuk asil bir köpekti. Kedilere zarar verip kovalamazdı. Çok geçmeden birbirlerine alıştılar. Fındık ve Boncuk çok üşümüşlerdi. Boncuk hemen sıcak büyük bir kulube buldu. İlk önce Boncuk kulubeye girip tehlike var mı diye kontrol etti. Tehlike yoktu. Fındık'ta içeriye girdi. Dışarı çıkıp biraz hava aldılar. Hava biraz ısınmıştı. Hatta gökkuşağı çıkmıştı. Biraz durduktan sonra içeriye girmişler. Yine önce Boncuk sonra Fındık girmiş. Biraz evi dolaşmışlar, sonra burası gayet kaliteli gayet güzel demişler. Boncuk öyle tatlı öyle güzel birsüt hazırlamış. Fındık ve Boncuk bayıla bayıla içmişler."

Ne dersiniz? Hiç fena değil di mi?

11 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

afferim masalcıya :)

Deniz dedi ki...

ŞAHANEEE, hele "hava almaya çıktıkları" kısım muhteşemdi. Cocuklar ne kadar güzel yürekler taşıyor, Denizciğime tebrikler..

Nazkız dedi ki...

Sevgili Kıymet, sevgili Deniz, ikinize de teşekkürler...

Nane Şekeri dedi ki...

Denizin hikayesine bayıldım. Ben çocukken hiper aktifimmiş. Eşime iş arkadaşlarıma göre hala öyleymişim :) bu yüzden konsantre problemim vardı. Sıkılı verirdim yazarken.Okumayı severdim o da sağolsun anneciğim sayesinde. O yüzden taktir ediyorum Denizi.Onunla ve kendinle ne kadar gurur duysan azdır Kızınla Nazlıcım. Umarım gelecekte benimde gurur duyacağım bir kızım yada oğlum olur.

Adsız dedi ki...

Bir yıla aşkın sizin yazılarını okuyorum ve hepsini okuya okuya içtim.. İlk başta park caddesinden bir yerin ismini aratırken buldum sizi google'da :) Sonra bağımlı oldum.. İlk başta birazda yakın çevrenizde oturuyor olmam yazılarınızı okumaya itti.. Yorum yazsam mı yazmasam mı derken yazmak istedim şimdi.. Siz Deniz'i yazarken sanki bende anne olmuşumda çocuk büyütüyormuşum gibi oldum.. Gittiğiniz filmleri, okuduğunuz kitapları gidip alıp okudum ve izledim.. İnanması güç ama içim çok ısındı size.. Ve büyük bir takipçiniz oldum.. İnşallah benimde sizin gibi bir eşim ve çocuğum olurda bende yaptıgınız gibi iyi bir anne olabilirim ve de o güzel pastalarınızdan yapabilirim.. Kendinize iyi bakın Deniz kıza selamlar ve de çayyolundan sevgiler..

Nazkız dedi ki...

sevgili nane şekeri, çocuğunu büyütürken hep donanımlı bir çocuk olsun diye çırpınıyosun, ama iş çocukta bitiyor aslında. Okuldaki başarısından çok kitap okumasını önemsiyorum ben, vasat bir öğrenci olsun ama çok kitap okusun. Bakalım hep birlikte göreceğiz nasıl olacak?

bu arada darısı başına..

Nazkız dedi ki...

Duygu merhaba, adınız gibi çok içten ve duygulu yazmışsınız bana, çok hoşuma gitti çokkk. Aslında kızım için açmıştım bu bloğu ama zaman içinde sizin gibi arada takip edenler çıktığında daha da keyfine vardım. Her zaman beklerim...

Bu arada siz neden bir blog açmıyorsunuz?

Alphecca dedi ki...

Çocukların oynadığı oyunlar, küçükken zevk alarak ve severek yaptığı aktiviteler başarılı olacakları meslekleri işaret ediyor Nazkız...

Deniz' in kitaplar ve hikayelere olan ilgisini unutmamanı tavsiye ederim..

Murat Artan dedi ki...

gözlem gücü dikkatimi çekti,iyi aktarmış olan biteni tebrik ederim. bu çocukta bir "yaşar kemal" havası var.

Adsız dedi ki...

Evet her zaman burdayım.. Aslında düşünmüyor değilim ama siz söyleyince biraz daha içimden gelmedi değil :) Umarım bende birgün aranıza katılırım.. Teşekkürler..

Nazkız dedi ki...

İvriz teşekkürler, bakalım kızım büyüyünce ne olacak?