15 Şubat 2009 Pazar

Sevgililer Günümüz

Biz çift olarak bu özel günü illa ki dışarıda kutlamayız. Hatta özellikle kutlamayız, çünkü o güne özel kalabalık, kazık fiyatlar bizi bozar... Kaydırırız 1 sonraki haftaya olur biter.

Dün de hiç bir plan yapmamış idik, ancak son dakikada ağabeyimin illaki çocukları bir araya getirme planı üzerine bir yerlerde yemek yiyelim dedik. ne mümkün? ekonomik kriz halt etmiş, belki yirmi yeri aradım gerek şehir içi gerek bizim bölgede her yer çakılı dolu... Tesadüfen "Las Chicas" ı aradım park Caddesi'n de hani yeni açılan, 2 kişilk yer ayırabileceğini söylediler..

Mekan çok hoş dekore edilmiş, düne özel Trio da var idi. ben baharatlı bol acılı Mexica mutfağını severim, et yanında deniz ürünleri de sunduklarından bana çok hitap eder. Nitekim dün Buritto yedim, tortelli hamuruna sarılmış karides ve muhtelif yeşiliklerden oluşan karışımı avakado sosuyla içeren bir dürüm... Şiddetle tavsiye ederim. Eray bile etden oluşan barbeque burtittosundan çok benimkini beğendi.

Yemeğimize soğuk beyaz şarap eşlik etti, yemek sonrası sevgililer günü tatlısı ikram edildi...


Uzun zamandır yapmadığımız karı koca sohbetini yaptık, güzel bir akşam geçirdik... darısı nice sevgililer gününe birlikte kocişkomla....

Hiç yorum yok: