26 Mayıs 2009 Salı

Deniz'in doğum günü partisi

Efendim, benim kızım yaz çocuğu... Hal durum böyle olunca yaşgünlerini kutlayacak arkadaş kalmıyor etrafta.

Biz bütün kış arkadaşlarının doğumgününe gidince, doğal olarak çocuk da kendi doğumgününü arkadaşlarıyla istiyor. Aynı bizim gibi yaz çocuğu olan sınıf arkadaşı Begüm ile ortak kutlama partisi yaptık... (1,5 ay öncesinden :-))))

Mekan ODTU Vişnelik. Aslında daha önce de yazmış idim, doğumgününde palyaço konseptine kılım. Yani çocuklarsalak, oynamayı bilmiyor, başına palyaço atıyoruz.. hakketen kıldım bu duruma ama neysem hiç yapmamış olma adına yaptık işte. Fikrim değişti aslında, çocuklar çook ama çoook eğlendi...İşte aşağıda doğumgünü çocukları...



Danslar oyunlar gün onların günü...





Eh mektepliler ya artık, pastalarını da böyle istediler...



Nasıl tatlı ama kızım, canım benim iyi ki doğurdum!



Resimlerin devamı aşağıda...
http://picasaweb.google.com.tr/anteksltd/DenizveBegumdogumgunu?feat=directlink

3 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Bizede erkenden yaş kutlaması düşüyor..Sağlıkla ve mutlulukla büyüsün..

Alphecca dedi ki...

Mutlu yaşlar :))

Handan dedi ki...

Yaz çocukları haklılıar valla, benim küçük oğluşum da aynısını istiyor :)

Çok eğlenmişler belli, nice güzel yıllara :)