28 Haziran 2009 Pazar

Paylaşmayı Seven Parmak Kaldırsın!



Çocuk kanalı Cartoon Network'ün TOÇEV ve MEB ile ortaklaşa başlattığı bir sosyal sorumluluk projesi var. Aslında 23 Nisan'da başlamış. İlköğretim öğrencilerinin, kendi hikaye kitaplarını onları hiç okuma fırsatı bulamamış kardeşlerine göndermesini sağlayan bir proje bu...

Ben derhal 6 adet kitap ayırdım, komşumdan istedim beş adet de o verdi. Yarın şirket içinden de organizasyon yaparak bu projeye katılacağım. Hatta unutmamak ve savsaklamamak adına şimdiden siteye kaydımı yaptırdım, Salı günü kitapları göndermiş olacağım.

Üstelik MNG kargo da bu işe katkıda bulunmuş, kargoları % 30 indirimle ulaştırıyor. Yapacağınız tek şey zaten rutinde yaptığınız kütüphanenizden kitap ayıklayıp, kaydınızı yaptırıp doğru MNG'yi aramak. (posta ile kendinizde gönderbiliyorsunuz, bana bu yöntem pratik geldi).

Hadi hadi üşenmeyin, siz de katılın!

Hiç yorum yok: