12 Kasım 2009 Perşembe

Eyvah! Sobelenmişim!

Uzuuuun zaman oldu, kimse beni sobelememişti, ne yalan söyleyeyim biraz uzaklaşsam da blog aleminde özlemişim bu modu ben. Bu anlamda sevgili Sinem'e teşekkürlerimi sunuyorum.

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu:


Şu sıralar TV de pek bir popülermiş R. şanal, annemdan aldım bu duyumu, yine onun tavsiyesiyle çok yeni başladım bu kitaba; "Kuantum ve Kuran" Din inancım ve bilgim çok yoktur, benim için Allah vardır, gerisi ise insanın iç ve ahlak temizliğidir, müslümanı, yahudisi musevisi fark etmez. Amma velakin merak ettim bu kitabı, henüz özetleyecek kadar da gelmedim, zira Pazar günü aldım elime; ama kitabın arkasında yazılan özetden yola çıkarak kitap kuantum fiziğinin temel önermeleri ile Kuran'da ulaştırılmaya çalışılan mesajın aynı olduğunu anlatıyor. Söz bitirince daha detay yazarım. :-)

2.En son aldığınız kitap:
Arkadaş Yayınevi'nin çok yeni çıkardığı Her Yönüyle Şarap kitabını aldım, şarabı çok sevdiğim için keyifle okuyacağım.



3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar arasında en sevdiğiniz:


Bir tanesini seçmek çok zor ama üniversite çağlarında okuduğum "% 100 Düşünce Gücü" adlı kitap hayatıma yön veren kitaplardan biri olmuştur diyebilirim. Pozitif düşünce gücünü, bu güçle aslında hayatta pek çok şey başarabileceğimizi bu kitaptan öğrendim. Halen benim için bir başucu kitabıdır, bunaldıkça okurum...

Ayşe Kulin'i çok severim, okuduğum her kitabını çok beğendim, zira Gabriel Garcia Marquez, Paulo Coelho ve Türk yazarlardan İnci Aral "Safran Sarı" çok beğendiğim ve okuduğum yazarlar arasındadır. Osmanlı tarihi olarak da Hıfzı topuz kitapları favorimdir.

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de illallah dedirten kitaplar:

Bu tarzda da çok kitap geçti galiba elime, en son örnek elif Şafak "Süt" ü verebilirim, "Aşk" ı 3 günde bitirmeme karşılık "Süt" e defalarca başlayıp bir türlü ilerleyemedim.

söylemeden geçemeyeceğim, Orhan Pamuk kitaplarını da asla okuyamıyorum ben, ne "Benim Adım Kırmızı" ne "Kar" 5 sayfadan fazla okuyamadığım kitaplar arasında. Kütüphanemde öyle dururlar, bakışır kalırız birbirimize....

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap:

Kuyrukta bekleyen çok kitap var, köy enstitüleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için Mehmet Başaran'ın "Köy Enstitüleri" ni almış idim en yakın zamanda okuyacağım. Yukarıda bahsettğim Her Yönüyle Şarap'da sırada beni bekliyor. Haaa bu arada tez zamanda "ergenlik" ile ilgili bir kitap alıp okuyacağım, Deniz bu yola yaklaşırken ben de hazırlıklı olmalıyım :-))

aaa bu kadarla bitmiyordu di mi bu iş, şimdi ben de 3 kişi seçmeliyim. Haydi bakalım sevgili Kıymet, sen iyi bir okuyucusun biliyorum biri sana; sevgili nane şekeri,hadi sen de Hollanda'dan haber et bize ne okuyorsun; veee sevgili serap uzun zaman oldu görüşmeyeli, sobenin biri senin....

Haydi bakalım sıra sizde!

4 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

teşekkürler cevapların için naz kız:))Orhan Pamuk'u okuyamanlar grubu kuracağız yakında sanırım.Sevgiler

Nazkız dedi ki...

Rica ederim, keyifle yazdım, bu arada okuduğun kitap bitince ödünç isterim, ben de taktım o tarz kitaplara...

Nane Şekeri dedi ki...

Nazlıcım sobelenmişim :) Yanıtları bloğumda sevgiler

Zamandan Sızan dedi ki...

Nazlıcım yazacağım fakat fırsat ve keyif bir türlü etrafımda dolaşmıyor bu ara..Geçikme için özür..