23 Mayıs 2007 Çarşamba


Yıllardır annemden ayrı kaldığım için bu açılışta acısını çıkarmaya çalıştım ve elimden geldiğimce yardım ettim ona... Resimleri galeriye beraber götürdük, açılış için alışveriş yaptık, menüyü hazırladık vs. Açılış günü de süslendik püslendik gittik sergimize.. Yukarıdaki favori resmim (annemin sergiden sonra bana vereceğine dair öz verdiği) gitti gümbürtüye, ısrarcı birisi tarafından satın alındı, bana da sadece bu resme bloğumdan hayran hayran bakmak kaldı.. Neysem hemen kaptım annemden horozlu ve ayçiçekli resmini ve astım salonumun başköşesine... Annemin diğer resimlerini görmek isteyenler için:
http://picasaweb.google.com/anteksltd/AnneminResimleri

2 yorum:

karamelize dedi ki...

Dilek teyzeyi bir kere de günlüğün aracılığıyla tebrik ediyorum canımcım...üreten, zevk sahibi, santçı ruhlu bir cumhuriyet kadını annen, ne mutlu ona ve sana.:)
sevgiler,

Nazkız dedi ki...

Gerçekten de gurur duyuyorum annemle hala bu yaşında bir şeyler üretebildiği için.. (gerçi bazen de kızıyorum sen çok iyi bilirsin, zamanının herşeyden çok üretmeye harcadığı için:-)))