19 Mayıs 2007 Cumartesi

Kocama doğumgünü sürprizim

Eray'ın doğumgünü
Yıllardır kocişkoma değişik bir yaşgünü sürprizi yapmak isterim. Hayallerimin arasında pastadan çıplak kız çıkması, eve striptizci kız çağırmak filan gibi uçuk kaçık şeyler de gelmedi değil...:-))) Ne yapsam derken hazır Ankara’ya taşınmış ancak daha Galatasaray Lisesi arkadaşları ile kontak kuramamış iken sürpriz bir parti hazırlayıp arkadaşlarını davet etmek geldi aklıma... Burada benim bildiğim potansiyel 3 aile var idi, bir tanesi zaten her zaman görüştüğümüz Noelle ve ailesi, diğeri sevgili Yalçın-Sinem-Duru ve de İrem-Orkun-Melodi üçlüsü. Bir şekilde henüz görüşmediğimiz diğer arkadaşları arayıp sürprizimden bahsettim. Hepsi nazik davetime olumlu cevap verdiler ve 21 Nisan akşamı için sözleştik. 20 Nisan ‘dan itibaren başladım hummalı bir çalışmaya mutfakta.. 21 Nisan günü herkes saat 20.30’da biz de hazır idi veee kapı çaldı. Herkes sesini kesti, salon kapısını kapadım ve Eray’a kapıyı açtım. Eray harıl harıl mutfak çalışmamı gördüğü için ona sadece Noelle’lerin geleceğinden bahsetmiştim. Sanki biraz işkillendi, salon kapısını bir açtı ve karşısında en az 10 senedir doğru dürüst görüşemediği 2 dostu... Müthiş bir haykırma ve kucaklaşma.....Akşam boyu külli muhabbet, bol alkol, leziz yemeklerim, 6 adet çocuğun gece boyunca coşkulu oynamaları, gece sonunda pasta ile doğum günü şarkıları....Veee herkes gittikten sonra kocişkomun şefkatli bakışları ile sarılması ve teşekkürü... Yapıcam yapıcam buraya da yazıyorum bir seferinde de striptizci getiricem....