10 Temmuz 2007 Salı

Bir yaş daha....

10 Temmuz 2001...Tam 6 yıl önce bugün kucakladım seni... Hala kulağımda karnımdan çıkar çıkmaz ilk viyaklaman, hala burnumun ucunda kokun doktorun omzuma seni koyduğu an... Bir ömür boyu da hiç akıldan çıkmayacak bu anlar ve seninle geçen daha nice anlar....

O kadar renk kattın ki hayatımıza ve de her gün katmaya hala devam ediyorsun, aklımı yiyorum seninle geçirdiğim güzel anların bazılarını unutuyorum diye... Hep diyorum Allah'ım bir mucize olsa da hafızamız çocuklarımıza ait her anı yakalasa, güzel anları hiç unutmasa... İşte bu anlamda tutmaya başladım bu günlüğü, mümkün olduğunca da yazıyorum herşeyi... Özel olan pek çok şey hala canlı hafızamda; bebekliğindeki tombul yanakların, yumuk yumuk bacakların


sabahları gerinerek uyanmaların,

ilk kelimelerin (allah allah deyişlerin, pırt yapınca "padon" deyişlerin, babana Eyay Bey diye seslenişin...), ilk yürümen, halıdan parkeye geçerken 1 saat düşünen halin, babanın dükkanında şekerlere saldırışın,1.doğumgünün ve sonraki her doğumgünün

ana okuluna başlangıcın, yıl sonu gösterilerin ve daha niceleri,yazmakla bitmezki burada..
1 yaş daha büyüdün, bizlerden çok sen emek sarf ettin aslında bu büyüme sürecinde.. Her doğum gününde daha bir büyüdüğünü hissetmek ve gözlemlemek tarif edilemez bir duygu benim için. Ama itiraf edeyim, bebeklik günlerini, o kokuyu, göğüsüme başını koyduğunda içime sokmak istediğim o anları da özlüyorum zaman zaman...

Yüzündeki gülümseme, gözlerideki ışıltı hep sürsün tıpkı bu resimlerdeki gibi... Ne zaman ihtiyaç duyarsanda ailenin daima senin yanında olacağını bil lütfen. SENİ SEVİYORUM..

4 yorum:

karamelize dedi ki...

fotoğraflar beni de aldı götürdü Deniz'in bebeklik zamanlarına, ne güzeldi yarabbim, tombik tombik..
Deniz'cim çok çabuk büyüyorsun çok, nice mutlu yaşalar benim kara kızım..
seni seviyoruz
mehtap&koray&eren

Nazkız dedi ki...

evet ya, özlüyoruz dimi o bebeklik günlerini çocuklarımızın. Bazen bir takılıyorum bakmaya doyamıyorum saatlerce....

zuzu dedi ki...

Sekerim senin yazdiklarin son derece guzel ve duygusal bu yazinin ardindan yorum yapmak bir kez daha zor..Canim Denizcimin dogum gununu biz de uzaklardan biraz da gec de olsa (seneye oyle olmayacak insallah) cok cok cok kutluyoruz..Denizcigimizi cok seviyoruz..
Arzu & Wimcim

Nazkız dedi ki...

Sen de anne olunca göreceksin duygusallığı, güzel dileklerin için teşekkürler...