29 Temmuz 2007 Pazar

Eski Dostlar

Mutluluğu tatmanın tek çaresi onu paylaşmaktır, demiş BYRON ne güzel bir söz değil mi? Paylaşmak hayatın her alanında olmalı; mesela acılı günlerde acı paylaşılmalı, bereketli günlerin bereketi paylaşılmalı, hatta kariyer merdivenlerinde bilgiler paylaşılmalı, mutluluğun,hüznün her damlası paylaşılmalı ki, mutlu zamanların mutluluğu artsın, acılı zamanların acıları azalsın paylaşmakla...

Dostluklarda böyle yürüyor ancak; paylaşmakla... İlk işyerim idi Gama Pazarlama A.Ş. 3 sene keyifle çalıştım orada, sonra ver elini İstanbul... 9 sene ardından dön tekrar Ankara’ya, buluş Gama’lı eski dostlarla... Var mı böyle keyif? Düşünüyorum da aradan 9 sene geçmesine ve bu sürede taş çatlasa 5-10 kere görüşmemize rağmen hala aynı masada külli muhabbet yapabiliyorsak biz gerçek dostlarız demektir... Üstelik bu dostların içinde bir de eski yöneticim bulunuyor, kaç kişi yöneticisi ile 9 seneden sonra hala keyifle rakı içebilir ki acaba?

Sevgili Işıl’ın doğum günü için toplandık 27 Temmuz Cuma akşamı evinin teras katında... Sevgili eşi Vahap şoka soktu hepimizi yarattığı sofra ile... Vallahi benim diyen ahçı yapamaz böyle bir sofra eşine. Her şey inanılmaz lezzetli; keyifle yenildi, bol rakı tüketildi, şarkılar söylendi, kahkahalar atıldı gece boyunca....

Amma velakin bu keyifli muhabbetin içinde hepimiz birinin yokluğunu hissettik aslında, hepimizin ablası Seldoş ani rahatsızlığı için gelemedi bu akşam yemeğine
:-((((
Gecenin sonunda MİNİK köpekleri Arven ile böyle kucaklaştılar sevgi ile...

İyi ki doğdun Işıl'cım, hepinizi çok seviyorum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

SEVGILI DOSTLAR..
ARANIZDA OLAMAMAKTAN DOLAYI COK UZGUNUM... BIR DAHA KI SEFERE HASTA OLMAYACAGIM... SOZZZZ....
SAGLIKLI, MUTLU, KEYIFLI NICE YILLARA ISILLLLL.....
HEPINIZI SEVGI ILE KUCAKLIYORUM...
SELDA

Nazkız dedi ki...

Biz de bütün akşam yokluğunu hissettik ablacığım, hadi bu akşam Lozan Park 1-2...

Adsız dedi ki...

ISIL PALAS'AAAAAA
SELDA

Adsız dedi ki...

Isılcım iyi ki dogmussun. Nice mutlu yıllara. Selda Ablacım sana da cok gecmiş olsun.Keske ben de sizlerle beraber Ankarada olabilseydim, soyle votka cakar nazdrovraya da yapardık .Hepinizi cok ozlemisim. Resimleri gorunce cok kıskandım. Bir dahaki sefere umalım artık. Nazlıcıgım sayesinde herkese burdan cok selam ve sevgiler gonderiyorum.
Guldali

Adsız dedi ki...

inanamıyorum... Gülünsapı.....
biz de seni cok özlemişiz...
hem seni görmek, hem de senden haber almak isteriz....
Selda Apla

Nazkız dedi ki...

Arkadaşlar birbirinizden sürekli haber almak için sizleri blog alemine davet ediyorum....

Evet Güldalı'cım Moskova havadislerini naklen alamadık senden ama Kazakistan anılarını naklen takip etmek istiyoruz.