2 Ağustos 2007 Perşembe

Keyifsizim....

Başladı başlayacak derken işte su kesintileri kapımızda... 1 Ağustos itibarı ile ikiye bölünen şehrimizde 2 gün su var 2 gün yok.. Ne garip değil mi,neredeyse insan klonlamayı başaran teknoloji doğayla mücadele edemiyor. Gerek küresel ısınma gerekse devlet büyüklermizin yıllardır bu konuya kayıtsız kalması ile susuz günler başladı. 5 ay süreceği beklenen kesinti (ki hiç bir zaman bu ülkede işler vaad edildiği tarihte bitirilmedi) sonucu salgın hastalıklara kadar gidebilir. Şükürler olsun ben su deposu olan bir yerde oturuyorum, üstelik sitemizde bulunan yüzme havuzu da işin lux boyutu. Gerçekten şu günlerde dibimizdeki pek çok insan su sıkıntısı çekerken bizim havuzda yüzmemiz ne derece doğru tartışılır, bu yüzden giremiyorum havuza, tadını çıkaramıyorum evimin...
Herşeye rağmen doğaya ve çocuğuma olan saygım çerçevesinde özellikle son 6 aydır çok tutumlu harcıyorum suyu. Rezervuarlarımıza 1,5 litrelik pet şişeleri koyduk, duş ısınana kadar akan suyu kesinlike boşa akıtmıyor, kovaya dolduruyorum; bu su ile çiçeklerimi suluyor veya balkonumu temizliyorum. Yine sebzeleri leğende yıkayıp kalan suyu çiçeklere harcıyorum. Lütfen; lütfen hepimiz doğaya daha duyarlı olalım, unutmayalım bu doğayı çocuklarımızdan ödünç aldık, en iyi şekilde korumalıyız....Tema'ya sonsuz teşekkürler....

2 yorum:

zuzu dedi ki...

ya sizin Ankara belediye baskaninin ne komik onerileri var sekerim oyle ya, hani su suyla yasanan problemlerinizle ilgili olanlari diyorum!!! yani acinilacak haldeki durumda bile zorla insanlari gulduruyor valla.. evde durmayin tatile cikin anne babaniza gidin felan :)))))) bu ulkede bu kadar malzeme varken Cem Yilmaz nasil komik olmasin hatta gunden gune daha da komik olmasin ayol :)

Nazkız dedi ki...

Aynen öyle valla baksana adam yorumlarıyla taaa Amsterdam'dakileri bile güldürebiliyor... Ne yapalım biz de büyük sözü dinleyip tatile filan çıkıyoruz işte, sırada kısa bir İstanbul ve Assos var:-)))