20 Temmuz 2007 Cuma

Evimizin yeni konukları



Çok uzun zamandır Deniz sürekli mızıklanıyordu neden evimizde hayvan yok diye.. Tutturdu kedi, köpek, göbeğim çatladı bu tip hayvanların bakımının zor olduğunu anlatana kadar. İkna da olmadı hani ama nihayetinde kuşa fit oldu. Handan yengesinin doğum günü hediyesi oldu bize 2 tane muhabbet kuşu ve kafesi..Adlarını “Cik cik ile “Mik mik” koydu Deniz. Bunlar esasında yıllar boyu benim kızıma anlata geldiğim kuşlarımın adı idi. Hani biz anneler uydururuz ya benim kuşlarım var sen ne yapsan beni haberdar ederler diye; işte o cinsten.. Aslında Deniz son 2 yıldır gerçekte Noel Baba gibi hayal ürünü varlıkların gerçek olmadığını çözmüş durumda ama “cik cik” ile “mik mik” hala gerçek ona göre... Ben de kendime hayret ediyorum bazen nasıl inandırmışım diye..
Sabahları onların güzel sesleri ile uyanıyoruz artık ve sabah ilk işimiz kuşlarımızın kaka dolu tepsilerini temizleyip vitaminli sularını koymak..Tüm bunları benim güzel kızım kendi başına yapıyor. Artık yeni bir sorumluluğu var onun da evimizde...

Aslında bakınca da acıyorum onlara, tüm gökyüzünün hakimi olmak varken küçücük bir kafese tıkılmış durumdalar...Canım çok sıkılıyor böyle düşündükce, akabinde hemen Polyannacılık oynuyorum, ben almadım ya onların özgürlüğünü elinden, üstelik Pet Shop standartlarına göre illaki daha iyi bakıyoruz diyorum kendi kendime.... Ama gerek eşimin gerekse benim gönlümüzde olan tek hayvan var aslında; o da bir boxer sahibi olmak. Beni tanıyanlar Alex’i bilir, ah bir müstakil evimiz olsun (inşallah gelecekte-olur mu bilmem ki?) hemen alacağız bir boxer içine....

3 yorum:

karamelize dedi ki...

aaaa hadi bakalım.. yıllardır konuşuruz, bari kuş alsak diye.. demek sonunda 2 şirin kuşunuz oldu, eminim Deniz onlara iyi bakacaktır..
süper görünüyorlar..

zuzu dedi ki...

durust olmak gerekirse kustan cok kopek daha bana gore ama tabi onemli olan kuslari Deniz'in sevmesi.. resimdeki surat ifadesinden kuslarin cok afedersin kakalarini temizlerken bile zevk aldigi goruluyor, demek ki hakkaten bir hayvan beslemek istiyordu zillicim!! bu arada ben Alex'i bilmiyorum..bu kadar kopek istiyorsa kopek de alin Deniz'e yaw!!! Kocan istiyo; kizin istiyo; bi sen tutturmussun mustakil ev felan sekerim!!! ayrica da kopek ve mustakil ev baglantisi nedir ki ne? yani boxer ve mustakil ev baglantisi ne ola ki? cunku kopekler genelde mustakil bahcen ve kocaman bir evin de olsa her zaman senin yaninda olmak istiyor..yani o bahcede kalmaz sen icerdeyken!! yani baglanti nedir? ;))) hadi bakalim????

Nazkız dedi ki...

Şekerim bağlantı şu, herşeyden önce boxer cinsi bir köpeğin enerjisini evde veya Türkiye şartlarındaki caddelerde boşaltamıyorsun. O cinslere ayrı bir alan lazım.. ayrıca koca cüsseleriyle evin içine sığmıyorlar vallahi ya Alex'den biliyorum.. Böyle şeyler yazıp kocamı tahrik etme zaten başımın etini yiyor benim köpek diye.....