19 Ağustos 2007 Pazar

Tatil sonrası tilkiler

Tatil sonrası kafamda tilkiler dolaşıyor önümüzdeki sene ile ilgili, Allah'dan bir mani çıkmaz ise gelecek yılki planlarımız şöyle:

1) Mutlaka bir mavi yolculuk... Tohumlarını attık bile, cayan olmaz ise 8-10 kişi varız Ankara'da şimdiden ve 15'e tamamlamaya çalışıyoruz. Duy sesimi İstanbuuul, Amsterdaaamm!

2)2. tatil planı direk Antalya hareketli Kaş, Kalkan, Patara turu... Son nokta tabii ki Bodrum Bodrum... Böylece Ege ve Akdeniz'e ait populer yerleri bitirmiş olacağız karadan ve denizden...

3)Yıllardır evine davet eden dostum Noelle'in yanına Korsika'ya gitme planımızda.. Tabii ki Paris-Disneyland ile birlikte...

Bu arada bütün bunlara geçmeden yani yaz gelmeden can dostum Zuzu'ya gideceğiz Amsterdam'a inşallah, ah bir grubca toplanabilsek bir an evvel gidebilsek vallahi iple çekiyorum Zuzu'cuğuma ziyareti....

Bu arada gezdiklerimi, gördüklerimi daha güzel resmedebilmeliyim, denizin maviliğinin hakkını verebilmeliyim resimlerimde diye profesyonel fotoğrafcılık kurslarına başlayacağım bu kış inşallah...

Tabii ki tüm bu hedefler vakit ve nakit ile ilgili, kısmet bakalım hangisi realize olabilecek bu planların?

2 yorum:

zuzu dedi ki...

planlar arasinda hic amsterdam ve benzeri kelimeleri goremedim sekerim; yoksa var da ben mi atladim ;))????????

Nazkız dedi ki...

Şekerim ben burada sadece gelecek yaz ayına ait planlardan bahsettim, Amsterdam önümüzdeki ilk 6 ayın içinde banko var zaten!!! Onu da nasıl ekliyorum bak şimdi:)))