5 Ekim 2007 Cuma

Fransızcaya Başlıyorum!!!!

Eee eşim Fransızca biliyor, sevgili kızımız Fransızca öğretim veren bir Türk okulu olan Tevfik Fikret’e başladı; bu ne demek, bir beş sene sonra yemek masasında kendi aralarında muhabbet edecekler Fransızca, ben de konuya Fransız kalıp, öyle bakacağım... Oldu mu ya? Hayatta olmaz, vallahi yediremem kendime böyle bir şeyi... Hazır Tevfik Fikret’de velilere uygun fiyatlı dil kursu açtı, kaçırırmıyım, aldım kalemimi defterimi başlıyorum yarın Fransızcaya!

Bilmem ki becerirmiyim, bir yandan da bu yaştan sonra zor geliyor derse katılmak, dil öğrenmek ama denemem lazım yoksa aklımda kalacak. Atalarımız ne demiş “Öğrenmenin yaşı yoktur”, “Bir dil bir insan” (böyle miydi ya bu atasözü? Konfirme eder mi birisi??) Geldim gaza bu sözlerle yazıldım işte kursa. Hayırlısı bakalım, Cumartesileri 11.00-12.30 dersteyim ben artık :-))))

9 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bir kere çok iyi yapmışsın..
Birde her gün bir kelime yaz bizim içinde..Böylece tekrar etmiş olursun..

zuzu dedi ki...

valla asortik krep'in fikri harika!! kelimeyi yazarken bi de okunusunu da yazarsan kaymakli olur sekerim ;))

Nazkız dedi ki...

Bonjour asortik krep! Süpersin valla, tavsiyene uyacağım.

Zuzu^cum bu konuda senden de motivasyon aldım vallahi başlarken, Zuzu nasıl öğrendi ben de öğreneceğim diye.. Ama senin durumun farklı tabii, yabancı dili yerinde öğrenmek apayrı, hiç bir zaman eline su dökemem bu konuda...

karamelize dedi ki...

nazlimo,
senin dile yeteneğin var hatuncum... olur senin iş, ben diyim sana...:))
biz italyanca kursuna gitmiştik korayla, işi magazine döktük , fatih terim iyi konuşuyor mu felan diye, laylay yapıp ayrıldık sonra kurstan, zati caddebostanda haftasonuydu kurs, aklımız hep caddede takılmaktaydı..:)))))

Nazkız dedi ki...

valla yeteneği bilmem ama aynı anda çocuğunla yeni bir şeyi öğrenmeğe başlamak müthiş keyifli..Accaip eğleniyoruz şimdiden Deniz ile, o bana ben ona bildiklerimizi söylüyoruz ve çok keyif ediyoruz şimdilik...:)))

Nane Şekeri dedi ki...

hARIKA BIR HABER SENIN ICIN SEVINDIM DIL OGRENMEYI BENDE COK SEVIYORUM.HOLLANDACAYI BIRAZ HALLEDEYIM ITALYANCAYA DEVAM ETMEK ISTIYORUM :)

Nazkız dedi ki...

Yaşasın valla çevremde kendim gibileri duydukca gaza geliyorum, yaşadığın yer itibarı ile Hollandacayı hakkını vererek öğreneceksin eminim, İtalyanca'da süper fikir vallahi, kolay gelsin:-)))

Adsız dedi ki...

HEYECANINIZI ALKIŞLIYORUM...
BEN SADECE DENİZ KENARINDA, ARKASI ORMAN, KEDİLERİM VE KÖPEKLERİM BİR EV DÜŞLÜYORUM SADECE...
BEN YAŞLANDIM GALİBA, Dİ Mİ?
HADİ ÇEKİNMEYİN SÖYLEYİN :)

Nazkız dedi ki...

Yaşlanmak demeyelim de, hayatın koşuşturmacası ve yorgunlukları içerisinde ruhunu dinlendirme isteği diyelim... Beni de biliyorsun 50'li yaşlardaki hedefim seninki ile hemen hemen aynı, büyük şehirden uzak, doğa ile iç içe, bol oksijenli sakin bir ortamda yaşamak. Daha doğrusu 6 ay öyle, 6 ay yine şehrimde, eh yani aktivitesiz yaşam da olmaz yani....