15 Ekim 2007 Pazartesi

Veee tüm sülale, 4 kuşak bir arada....

Bence bu resim çok şeyi ifade ediyor, neyi mi saygıyı....


Önde oturan babaannem şu an ailemizin yaşayan en büyüğü, 3 oğlu var, eşleri çocukları ve onların torunları var... Yani 4 kuşak bir arada bu resimde, sadece amca oğlu Emre ve Özge İstanbul'da olduğu için gelemedi, toplamda 25 kişinin 23'ü bu karede yani...

Bayram bizim için çok önemli, her bayram sabahı benzinliğimizde bulunan lokantada buluşup, 25 kişi birlikte kahvaltı edip bayramlaşıyoruz. Biraz pratik bir çözüm oldu bizimkisi, böyle kalabalık aile olduğumuz için... Ondan sonra bayram ziyaretine gidip gitmemek herkesin keyfine kalmış, ama kahvaltı mutlaka birlikte yapılacak, NOKTA.

Bakmayın herkesin yüzünün güldüğüne, maalesef çok nahoş da olsa birbirini sevmeyenler de var ailemizde, ama sevgi başkaaaa saygı başka... Yazımın başında dedim ya bu resim saygıyı ifade ediyor, çünkü birbirini sevmeyenler de olsa, bayram günü herkes aynı sofraya oturmak durumunda, aile birliği korunmak zorunda bizde...

Aşağıdaki resim babaannemin torunlarının çocukları...Allah inşallah bizlere de nasip eder torun çocuğu görmeği...

Kızım ve dedesi oynarken,

İşte bu bayramdan bu kareleri hatırlamak istedim sadece, nice mutlu bayramlara!!!!

9 yorum:

zuzu dedi ki...

tek bir yer secip tum aile fertleri ile orada gorusmek son derece isabetli bir plan valla..tum formalite ziyaretleri de(cogu zorlamalar ile yapilan) ortadan kalkmis oluyor..boyle tum aile resimleri kolay kolay rastgelmiyor o yuzden Deniz icin onemli bir hatira ileride de; ne guzel!

Nazkız dedi ki...

Ben de müthiş keyif aldım bu resmi yayınlarken, kim bilebilirki bir daha ki bayrama aynı sayıda kalabileceğimizi???

Adsız dedi ki...

Bizde de Annem, yani ANANE bu birleştirme görevini yerine getiriyor. Allah uzun versin ona, ondan sonra bizler bunu yaparmıyız bilemiyorum... Çünkü bana göre, birlikte olabilmenin şartı önce saygı tabii ki,ama sevgi, birlikte olma heyecanı da olmalı....

Nazkız dedi ki...

Dediğin doğru mutlaka ama sevgi olmasa bile hiç olmazsa sadece özel günlerde aile birliği adına birbirine katlanmayı becerebilmeli insan, bence yani....

kedi dedi ki...

Harika!
Kızının böyle mutlu ve güzel anları daha çok yaşaması ve aynı güzel geleneği hep sürdürmesi dileğiyle:)))
Sevgiler
Biyo

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler biyonik kedi güzel dileklerin için ama Selda apla kafamı karıştırdı, bilmemki aile büyüklerinden birinin olmaması halinde bu kare tekrar bir araya gelir mi? Bilmem ki???

karamelize dedi ki...

maşallah nazlimo, ne guzel ve kalabalık bir aile.. ama sana bi kötü haberim var.. babaannem gittikden sonra biz bir daha aynı kareye giremedik, 3 amca, 4 hala, 17 kuzen, kuzen çocukları şeklindeyiz , ama geçtiğimiz bayramda yarısıyla anca görüşebildim.. eskiden biz de babaannemlerde buluşur, bir kerede hepimiz birbirimizi görür, öpüşür koklaşırdık.. hey gidi be.....

Asortik Krep dedi ki...

Büyükleri kaybedince en büyük anne-baba kalınca bir daha bu şekilde toplanılmıyor..O zaman çocuğunuz ve kuzenler ileride böyle fotoğraflar çekilip ancak sizin babanızın en büyük olduğu fotoğraflarda çocuğunuz yazacak bayramları..
Özendim bu fotoğrafa :)
Çok garip daha önce resmini görmediğim halde seni tanıdım ,aşağıdaki resimleri görünce de yani sizleri şaşırdım bu sefer nasıl tanıdım diye :)

Nazkız dedi ki...

evet sevgili karamelize ve asortik krep, ben de düşünüyorum babaanneme bir şey olsa böyle bir araya gelirmiyiz diye? Ama karamelize iyi bilir, benim babam da en büyük ve geleneklerine çok bağlı bir adam, sanki biz o şartlarda da yine toplanırız gibi geliyor, kimbilir?

Sevgili asotik krep, ben bu sene yazımı Fethiye civarında geçirdim, hatta yazdım Gemiler Plajını, Ölüdeniz'i vs vs, fırsat bulursan bakarsın bir ara, belki de yanyana filan geçmişizdir oralarda:-)))