3 Ocak 2008 Perşembe

Tatilimiz

Deniz geçtiğimiz haftada tatil idi, malum okullarında yabancı öğretmen çok olunca onlarda Christmas dolayısı ile tatil yapıyorlar, bunun içinde 1 hafta önce açılıyorlar. Bu sene Christmas bizim kurban ile birleşince 13 gün gibi güzel bir tatil yakaladık. Tatilimizn ilk dört günü yaşadığımız üzücü olay ile keyifsizce geçti. Ancak Deniz bu olayı bilmediği için keyifsizliğme bir anlam veremedi, nedenini sordu ve de sık sık tatilde planladığımız sözleri hatırlattı.

Bu anlamda toparlanıp, Salı günü planladığımız şeyleri yapmaya başladık. Öncelikle her gün yaklaşık 1,5 saat ders çalışıyoruz, zira okul her gün için bir metin okuma, o metni yazma ve ilgili resmi boyama şeklinde bir ödev serisi verdi. Genel de sabah kahvaltı keyfimizden sonra ilk işimiz ödevleri bitirmek. sonrasında ise bakın neler yaptık.

Birlikte TV keyfi yaptık....


Her gün okula birlikte gittikleri arkadaşı Işıl'ı davet ettik evimize, annesi babası çalışıyor, çalışmayan bir anne olarak jest yaptım onlara...Gün boyu birlikte oynadılar, Tv seyrettiler bu komik şekilde..


Derslerini yaptılar...


Anneannesi geldi, evde hep birlikte keyif yaptık....

Deniz'i İstanbul'da sevdikleri için kart yazması konusunda ikna ettim ve bakın neler yazdı...



Bu arada ailecek şu meşhur "Arı" filmine gittik, çok beğendik...


Sonra babası ile Alvin ve Sincap'lara gittiler...


Bu arada kitap okumaya teşvik etmek amaçlı, muhtelif kitaplar almış idim, bunları okuduk. Bir tanesi Ya-pa yayınlarının çıkardığı yeni müfredata uygun, hem el yazısı hem normal alfabe ile yazılı metin okuma serisi. İlk 3'ünü aldık ve okuduk...,


Diğeri uçan balık serisinden "geceyi sevmeyen çocuk" Bu seriyi de okulumuz tavsiye ediyor, çok keyifli hikayeler var içinde ve çok güzel resmedilmiş....

Cumartesi gününü kendimize ayırmış idik, bol sanat dolu bir gün oldu. Bir ay önce biletini aldığımız Rembetiko adlı oyuna gittik ki, mutlaka Ankaralılara tavsiye ediyorum. Kostümleriyle, senaryosuyla, müzikleri ve danslarıyla inanılmaz keyifli bir müzikal...

Aynı akşam da Bilkent Senfoni tarafından düzenlenen yılbaşı konserine gittik. Gerek CSO gerekse BSO'yu takip edenler bu klasikleşmiş yılbaşı konserlerinin ne kadar keyifli olduğunu bilirler...Program herkesin bildiği klasik eserler arasından seçilmiş, mesela John Lennon'un "Here, There, Everywhere"i,Errol Gardner'ın "Misty" si, şu meşhur "Pembe Panther" müziği, Hans Zimmer'in "Gladiator" filminin müziği, Fındıkkıran Bale Suiti, "My Way" ve kapanışta meşhur Strauss valsleri... Orkestra şefinin sempatikliğini anlatmam mümkün değil, eserin ortasında kemancının elinden kemanı kapıp, hem orkestra yönetip hem keman çaldı ki tüm salon gülmekten koptu... Konserin hepsini çektim, buraya Pembe Panter'i koymak istedim...

Bir akşam da yeğenlerimle böyle oynadılar...

Her ne kadar ruh halim çok keyifli olmasa da kızıma mümkün olduğunca keyifli bir tatil yaşattım, dün ise 13 gün tatilden sonra kalkması OFFFFFFFF şeklinde oldu...

haa bu arada yeni yılı da kutladık tabii, yeni yılı ve hediyelerimizi bilahare yazıcam....

8 yorum:

karamelize dedi ki...

ahhh canım benim,
el yazısı ile ne kadar da güzel yazmışşş.. kartımızı isterim hatıra olarak... gönderdiniz mi, yoksa biz mi gelip alıcaz?..:))
1 aya kalmaz sizdeyiz artık...
bu arada arkadaşıyla fotosuna da bayıldım, resmen çok cici bir genç kız havasında..bu kahküller çok yakıştı nazlıcım denize...
öptüm onu yanaklarındaannn ve tabi seni de...

Zamandan Sızan dedi ki...

HARİKA HERŞEY YOLUNA GİRMİŞ..
SABAH SANA MESAJ YAZDIM SONRA İPTAL ETTİM.. HADİ BİR ŞEYLER YAZ DİYE..TELEFON AÇAYIM DEDİM YAPAMADIM
BU YAZIYI GÖRMEK İYİ GELDİ BANADA..

Nazkız dedi ki...

AAaa almadınızmı daha? Ben kesin almışsınızdır diye rahat yayınladım, tüh esprisi gitti şimdi? Geçen Perşembe gönderdim ayol... Bravo PTT'ye...

Nazkız dedi ki...

sevgili zamandan sızan; yazmak bana da çok iyi geldi biliyormusun? Resmen ben de rahatladım... Yaşasın blog, yaşasın blogdaşlarım:-))))

Deniz dedi ki...

Nazkız, bizim tatilimiz bitmedi daha, korkarım OFFFF şekinde değil ÜÜÜÜÜÜHÜÜÜÜÜÜ diyerek uyanacağlız pazartesi günü :) Deniz'in yazısı çok güzel, okulunu hep böyle sevmesini dilerim :) Görüşsek bir, konuşacak şeyler var okulla ilgili. Sevgileeer.

Nazkız dedi ki...

aa ne tatili ayol bu kadar? neyse hadi arıyorum...

serap dedi ki...

nazlı ablamla aynı sey dıkkatımızı cekmıs..denız o koltukkta arkadaslarıyla olan fotoda ne kadar sırın cıkmıs yazcaktım..yazdım bıle:)
ıyı yıllar..

Nazkız dedi ki...

Sevgili Serap teşekkürler, bu arada sana da mutlu yıllar, 2008'de dilediğin herşeyin olması temennisiyle... Ya bu arada seni sobelemiştim biliyormusun????