27 Aralık 2007 Perşembe

Ölümün acı yüzü

Bayramın ilk günü sabah saat 9.30... Telefonum çalıyor cepten, arayan İstanbul'dan eski komşum ve can dostlarımdan Gülin. Herhalde bayramımı kutlayan ilk olmak istiyor diye düşünerek açıyorum telefonu. Telefondaki ses berbat, "Nazlı Işıl bir çılgınlık yapmış hastanede, ailesinden birinin telefonunu biliyormusun" diyor Kafamdan kaynar sular dökülüyor, elim ayağım boşanıyor... Lise devre arkadaşları arasında bir telefon zinciri oluşturuyorum ama bizden önce bir şekilde ulaşılıyor ailesine....

İlk haberler iyi olduğu yolunda,biraz olsun rahatlıyoruz, sonraki haber kötü; "felç kalacak yaşarsa" deniliyor...

Öğle vakti yine Gülin arıyor ağlayarak ve acı haberi veriyor....

Hıçkırıklara boğuluyoruz telefonda....

Işıl liseden eşimin devre arkadaşı. Eşim ve ben yıkık vaziyetteyiz, ikinci kez yaşadığım arkadaş acısı derinden vuruyor beni....

Sürekli silüeti gözümün önünde ışıl ışıl bakan gözleriyle, muhabbetlerimiz, Işıl'ın özel çipura-kremalı patates davetleri, geç saatlere kadar yaptığımız dedikodularımız, Family Cafe akşam yemeklerimiz, Eylül ayında İstanbul ziyaretimde evinde kaldığım 2 geceye ait birlikteliğmiz, kızıma göstediği sevecenliği, aldığı hediyeler ve daha nice anılar.... Bitmez ki , say say bitmez ki. Söyleyin bana gerçek dostların paylaştıkları biter mi?

Ankara'ya bölük pörçük taşındık biz, eşim haziran'da ben Aralık'da. İşte bu 6 aylık yanlızlığımda öyle yakınlaştık öyle destek gördüm ki unutamıyorum...

Yaşadığım şoktan normal hayata bir kaç gün sonra ancak dönebildim, ağla ağla olmuyor, dal git uzaklara olmuyor, ne yapalım ölenle ölünmez diyoruz ama çok zor, inanasım gelmiyor hala...

Hala hayatta olan anneannesini düşünüyorum, Eylül ayında tanışmıştım onunla. 90 yaşında; hayata bağlılığı, şık giyimi, makyajı ve sohbetiyle çok etkilemişti beni. Işıl'da onu model alırdı hep, her buluşmamızda lafı geçerdi anneannesinin... Şu an ise düşünemiyorum ne haldeler. nasıl katlanacaklar bu acıya bilemiyorum...

hatırlıyormusun Işıl bana verdiğin sözü? Hani Gülin, Mehmet sen kış geçince hafta sonluğuna gelecektiniz? Ne planlar yapmıştık? kader bize feyk hattı, tutamadın Işıl sözünü.........

Çok seviyorum seni birtanem yerinde rahat uyu. Dua ediyorum her akşam annen, anneannene ve tüm sevenlerine... sabır göstermeleri için........

13 yorum:

sunrise dedi ki...

Cok uzuldum Nazlicigim. Basiniz sagolsun, cok feci olmus gercekten. Ben de yasamistim boyle bir ani, hatta gordum de. Yillardir unutamiyorum ama asil anne-babasi nasil katlandilar, hala aklim bile almiyor. Cok zor, Allah yardim etsin kalanlara. Tabii size de sabirlar diliyorum...

Zamandan Sızan dedi ki...

..NAZLI ÇOK ZOR..ALLAH SABIR VERSİN..BENDE MESAJINA NERELERDESİN DİYE YAZMIŞTIM..(SANKİ SENİ İYİ BİLİR BİZİ BİR KAÇ GÜNDE OLSA YALNIZ BIRAKMASSIN GİBİ)ÇOK ÜZÜCÜ..METANETLİ OLMANI DİLERİM ALLAH'DAN SANA VE AİLESİNE..

gezicini dedi ki...

Allah rahmet eylesin, geride kalanlara da sabır versin. üzgünüm cok.
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok zor bir şey ölüm haberleri ,insan tanımadıklarına bile nasıl üzülüyorken dostlar insanı alıp götürüyor....
başın sağolsun....

serap dedi ki...

nazlı cok uzuldum..
allah sanada aılesıne de kolaylık versın..

Adsız dedi ki...

BİZ DE TUNÇ'UN TEYZESİNİN TORUNUNU 20 YAŞINDA TRAFİK KAZASINDA KAYBETTİK ÇOK YENİ... ALLAHIM NE BÜYÜK BİR ACI... NE YÜREK BURKAN GÖZYAŞLARI ANNESİ VE BABABININ GÖZLERİNDEN AKAN... SEN KİMSEYE VAKİTSİZ ÖLÜM, EVLAT ACISI YAŞATMA ALLAHIM....
BAŞIN SAĞ OLSUN SEVGİLİ NAZLI...
SELDA ABLA

Deniz dedi ki...

Nazlıcığım, bugün seni beklerken bu haberi öğrendim. Sana ve ailesine sabırlar dilerim.

melike dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Ben de Deniz gibi, bugün öğendim olanları... Herkes için çok zor. Allah bütün yakınlarına sabırlar versin...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Ne yazacağımı bilemedim:(
Sabır ve başsağlığı diliyorum Naz'ım.

Alphecca dedi ki...

İnsanın çaresiz kaldığı tekşey bu değil mi?
:((((((

Banu Ucak dedi ki...

Sevgili Nazlı, yaşadıklarınız çok üzücü gerçekten :( Her ölüm insana acı verir ama hele de böylesi farklı bir şekilde de üzüyor insanı. Allah tüm sevenlerine sabır versin, başınız sağolsun.

bembi dedi ki...

:(( Başınız sağolsun Naz.. Ailesine ve sizlere sabır diliyorum.. Arkadaşınıza Allah'tan rahmet diliyorum..

Nazkız dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkür ediyorum, sizler sağolun.... Sevgiler