23 Ocak 2008 Çarşamba

Sobelenmişim, haberim yok!

Sevgili zamandan sızan sobelemiş beni hem de 13 Ocak'da, pes yani daha dün girdim bloğuna ama son iki yazıyı okuyup alttakini okumamışım. Öncelikle Kıymet'den sonrasında hepinizden kocaman özür.

Sobe konusu bana çok tanıdık..."Yapmak zorunda olduğunuz halde yapamadığınız kolay işler" Zira bir önceki yazımda birebir bu durumu anlatmış idim, eeee ne olcak şimdi? sobeye cevap vermemek blog etiğine uymaz, biraz daha düşündüm ve sevgili Kıymet sayesinde listeme yenilerini ekledim... Buyrun bakalım...

*Banyomun asma tavan duyunda problem var, daha önce bakıldığı halde sorun tekrarladı. Derhal site yönetimini aradım elektrikcimiz yıllık izindeymiş dönünce arayacaklar beni. Sağol Kıymet:-))))

*Yine banyomla ilgili eni 23 cm olması gereken bir çamaşır sepetine ihtiyacım var, aylar önce bakmıştım ama bu ende bulamamıştım, tekrar heryere baştan bakmam lazım; var mı bir fikri olan nerede bulurum?

* Bildiğiniz üzere resim baskı konusunda dijital makina çıktı mertlik bozuldu. Ben şahsen bilgisayarımda çok iyi bir tasnifleme yapıp yaklaşık 3 aylık periyotlarla içlerinden çok özelini seçip baskı yapıyorum. Hani ileride kızım evlenirken ona CD leri veririm bana da baskılar kalır diye...Bu anlamda birikmiş son bir kaç ayın baskılarını yaptırmam gerekiyor!

*Bir süre daha home-office işimi bırakmayacağım için son yazışmalarımı basmam gerek yani babamın ofisine gidip 2-3 saatte print outları alıp tasniflemem gerek....

Bir de yapmak istediğim ama bütçesizlikten dolayı aklımdaki işler var, hadi onları da yazayım....

* En yakın zamanda yatak odamıza bir ray dolap almak istiyorum. Bol gözlü, bol çekmeceli bol raflı yeni dolabımıza itina ile giysilerimizi yerleştireceğim....

* E artık salona bir LCD lazım, tüplü TV tarih oldu....

* Şu an salonumda bir üçlü, bir ikili bir de Lazboy TV koltuğu var. Biraz klasik olacak ama keyifli olacak gibi gözüküyor eğer cam önüne iki berjer kondurabilirsem...

* Yine bütçeye bağlı en önemli işlerden biri can dostlarımdan Arzu'yu Hollanda'da ziyaret etmek olacak....Çok özledim çok, denk getirebilirsek Mehtap kankalarla yoksa kendimiz mutlaka 2008 içerisinde gitmemiz gerek....

Valla Kıymet ne iyi ettin de sobeledin bak daha listem bitmemiş meğersem! Kucak dolusu sevgiler............

5 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Ah bu işler hiç bitmez..Birbirini kovalar..
Sana kolaylık dilemekten başka elimden birşey gelmiyor..
sevgiler..

zuzu dedi ki...

Nazlicim; hadi ayarlayin da gelin artik!!!!! cok ozledim; bekliyorum; bekliyorum!!!!!!!!!!!! Buranin tadini beraber cikaralim; dedikodu yapalim; gezelim; icelim; yiyelim!! Aaa! fuhus var burda ayol diyelim ;)))))) :))))))
bu arada camasir sepeti icin ikea'ya baktin mi?!!

Nazkız dedi ki...

AH AAAAHHH KIYMET!!!!!!!!!

Nazkız dedi ki...

AH AAAAHHH KIYMET!!!!!!!!!

Nazkız dedi ki...

Ya zuzu'cum nasıl istiyorum anlatamam ama bizim için en iyi ihtimal yaz olabilir, inan tüm şartlarımız zorlayacağım artık sana gelebilmek için, ben de çoooookkkkkkkk özledim...

Şekerim bizim köye henüz IKEA açılmadı, dört gözle bekliyoruz bu sene sonuna İNŞALLAH!!!