22 Ocak 2008 Salı

İşe başlamadan....

Yine ortalarda yokum değil mi? Niyesi şu, hani işe başlayacağım ya, kendime "işe başlamadan önce yapılacaklar" şeklinde bir liste yaptım ki Allah'ım çık çıkabilirsen. Ne çok işi varmış yahu biriken; şu anda resmen full time çalışıyor gibi koşturma halindeyim....

Sabahdan öğleye babamın işine yardım ediyorum, ağabeyim bir süreliğine gelmeyince internet bankacılığı işleri bana kaldı, neyseki bugün kendisi gelince bu işten kurtulmuş oldum. Bu arada yaptığım en önemli iş, Deniz'i ilk kez diş kontrolüne ve benimkileri de yıkama -yağlama genel bakıma sokmak oldu. Bir gittim ki ne görelim, diş etlerim berbat hale gelmiş, kemiklerim bakteriler tarafından yenmiş, derhal bir diş eti ameliyatlar serisine vasıl oldum. 2 si bitti Allah'a şükür, kaldı iki tane daha.. Ameliyat olayı berbat, aslında yüksek teknoloji sayesine hiç acı çekmiyorsun ama duyulan sesler, kanlı eldivenler ve dikiş kısmı çok korkunç...En zor kısmı bu galiba, ama sonrasında da ufak tefek işler daha var. 3 hafta oldu başlayalı bu işlere, sanıyorum yaklaşık bir ay daha var işimiz...

Dişçimiz sevgili Yalçın amcamız, babamızın devre arkadaşı olur kendisi, tüm ankara'lılara gönül rahatlığı ile tavsiye olunur yeni klinikleri... işte Deniz'in ilk kontrolü.... Neyse ki onun ağzında her şey yolunda şimdilik..

Bu arada bilgisayarı elden geçirdim, tüm dosyaları kopyaladım, mutfağımn eksik perdesini ve halısını tamamladım, şirket evraklarını hazırladım, arabanın bakımını yaptırdım, aile büyüklerini ziyaret olaylarını tamamladım (artık beni sık beklemeyin mesajını verdim:-)), Fransızca kursunda öğrendiklerimi sıkı bir şekilde gözen geçirdim, sınavdan 85 aldım, evin temizliğini komple elde geçirttim, tüm dolap içleri ve duvarlar dahil sildirdim vs vs... Aklıma ilk gelen bunlar ama listem daha bitmedi, hızlı okuma ve satın almaya yönelik eğitim araştırması yaptım henüz tarih olarak denk gelmedi ama gelirse işe başlamadan önce gitmek istiyorum...Eğer bütçe olursa sırada lazer epilasyon ve bir kaç sağlıksal kontrol daha var... Bu arada yeni işimle ilgili de bir kaç araştırma olayına girdim, eski bilgilerimi tazelemeye çalışıyorum, girer girmez abandone ve de rezil olmayayım diye..

hadi bakalım hedef sağlıklı, zinde ve motive bir şekilde başlamak ve tabii ki başarılı olmak yeni işimde... Bana şans dileyin olur mu?

8 yorum:

gezicini dedi ki...

ne güzel işler yapmışın. önce sağlık tabii ki. sana da kızına da geçmiş olsun. yeni işinde başarılı olacağına eminim...
sevgiler
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bence senin şansa ihtiyacın yok,sen son derece kontrollu bir insan olarak yapılması gereken her noktayı düşünüp önlemlerini almışsın.Harikasın.
hem iş hem evle ilgili herşey yoluna sokulmuş...
sömestr tatilini de kızınla dolu dolu geçirdin mi tamamdır...:)

Zamandan Sızan dedi ki...

vallahi seni takip ederken heyecanı bizleride sardı..o kadar ciddiye alıyorsunki yaptıklarını banada seni kutlamak kalıyor..işe başamadan bir blog kızları günü yapalım belliki seni uzun bir süre göremeyeceğiz..
bu arada seni sobelemiştim..ama sen sobe için uygun değisin..kalmamış hiç iş..

Nazkız dedi ki...

sevgili gorki teşekkürler:-))))

Nazkız dedi ki...

teşekkürler perili köşk, motivasyonumu arttırdın vallahi. Sömestr planımızda çok yoğun onu da yazacağım...Sevgiler

Nazkız dedi ki...

sevgili Kıymet en yakın zamanda toplanalım, mail atacacağım sana...AAaa sobe mi ben niye görmedim geliyorum hemennnn!!!

zuzu dedi ki...

Nazlicim; yeni isin simdiden hayirli olsun!! Merak etme sekerim; sen her seyin ustesinden gelirsin..Az beraber calismadik seninle; tecrube konusuyor!!!!!!!!

Nazkız dedi ki...

Canımcım sağol ya, bu arada öyle özlemişim ki çok sevindim senden haber aldığıma....