12 Şubat 2008 Salı

Annemin karma sergisi

Geçen hafta annemin karma sergisi var idi, “Çağdaş Ressam Kadınlar Derneği” nin 2 senede bir açtığı ve her ressamın sadece 2'şer resimle katıldığı bir sergi bu….

Annem de aşağıdaki resimlerle katıldı ama onun da benim de pek içimize sinmedi bu resimler….


Aslında çok daha güzellerini yaptı ama bunları koydu nedense!

Ressamlık böyle bir şey işte, içinde esenler bir şekilde renklerle açığa çıkıyor, ruh halini yansıtıyor… Annemin de ruh halini yaptığı resimlerden anlayabiliyorum artık.. Bu resimlere pek fazla özenemedi mesela, keyifsizdi geçtiğimiz günlerde...

Sergi herşeye rağmen keyifli geçti, en azından ben çok sevdiğim Selda aplam geldiği için çok mutlu oldum…

Bir de yine çok sevdiğimiz teyze kızı Mevhibe ablayı uzun aradan sonra görmek güzel oldu, sergi ile ilgili resimlerimiz aşağıda...
http://picasaweb.google.com/anteksltd/AnneminKarmaSergisi

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Nazlıcığım önce yeni işin hayırlı olsun bak bir hafta bitti bile :) En heyecanlı cumartesi yarın, işten sonraki ilk haftasonu! Sanal sergiye hemen gidiyorum :) Sevgiler...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ailede sanatçı var bu çok güzel bir şey...
Deniz'in pek hoşuna gitmiştir değil mi...
ressam anneanne...
annenin ellerine sağlık,renkler çok güzel....

Nazkız dedi ki...

Deniz'ciğim, ilk hafta sonu programımı söylüyorum, yarın sabahdan öğleye Fransızca kursum, sonra dişçi devam, akşama da 5 kişilik bir yemek davetim var! Pazar ise Deniz'in arkadaşının doğum günündeyiz....

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler perili köşk... Annemin tarafında epey sanatcı var aslında. Deniz sergi olayına çok alışık, annem daha önce 2 kişisel sergi açtı, 5-6 kez de karma sergiye katıldı...