12 Şubat 2008 Salı

İlk günler...

Neyse en zor 2 günü atlattım galiba...

İlk gün inanılmaz idi, Saat 11.00 de girdiğim toplantıdan saat 18.15 de zor çıktım. İlk gün için ne alaka değil mi? Şöyle ki, var olan yazılım sisteminin bir üst versiyonuna geçileceği için bilgisayar firması ile toplantı düzenlenmiş; eh ben de üstüne gelince bütün gün toplantıya dahil oluverdim. Çok güldüm bu işe, çünkü eski işimin son günleri de aynen böyle toplantılarla bitmişti, bıraktığım yerden başladım yani:-)" Hoşgeldin" şeklinde sıcak karşılamaların yanında buz gibi esen rüzgarlar da var, bakalım zaman neler gösterecek? 14 ay sonraki ilk günüm böyle geçti işte.....

Bugün daha konum ile ilgili işleri öğrenmeye başladım, üretime indim, depo alanlarını gezdim sistemi öğrenmeğe çalıştım vs.. İş ortamım hat safhada sessiz, herkes kafasını kaldırmadan çalışıyor bütün gün, eskisi gibi kikirdeyen kızlar yok yani etrafta, çok şaşırdım doğrusu! Tek ses gün boyunca hoparlörden yayımlanan hoş müzikler...

Bu arada yeni iş derken hep eski işim aklıma düştü bugünlerde... Hatta bir de son günüme ait resimlerimi buldum...

Aşağıdaki resim 9 sene çalıştığım firmamdan ayrılacağım son günü canım patronumla çekildi. Gözlerim ağlamaktan şişmiş vaziyetde....

Bu da canım kankam karemelize ile yine çok sevdiğim iş arkadaşlarımdan Pervin ile çekildi... Üçümüz de sarılıp sarılıp ağlaşmıştık o gün....

İşte böyle, bu resimlerin ertesi gününden itibaren buradayım işte.......

19 yorum:

bembi dedi ki...

Yeni işinde başarılar dilerim! :)

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler:-))

Nane Şekeri dedi ki...

Nazlicim ne iyi ettin basladin su ise. O alisma donemini bende hatirliyorum en zor kismi atlatmissin ama ilk birkac gun bence en zor olani :) Ama eminim yeniden basladigin icin mutlusundur.
sevgiler

Alphecca dedi ki...

Yazdıklarından keyfin yerindeymiş gibi geldi Nazkız,

Yeni işin hayırlı ve de uğurlu olsun....

Sessiz sessiz çalışmak....
Enteresan....
Oraya biraz ruh katmak gerek :)
Koları sıva istersen :))))

Adsız dedi ki...

yeni işin hayırlı uğurlu olsun ...

Nazkız dedi ki...

Evet nane şekeri ya, kendimi daha iyi hissediyorum. Sadece Deniz'in eve geliş saati olan saat 17.00 den itibaren zaman çok zor geçiyor:-(

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler çocuk gibi, bugün başladım vallahi kikirdemeye toplantıda. İşin komiği yaşca da en büyüklerdenim yani ruhsuz bir yeni jenerasyon ekibiyleyim, hadi hayırlısı....

Nazkız dedi ki...

Teşekkürler yurtdışı eğitim...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hadi bakalım bundan sonrası su gibi geçsin...
tatlı yorgunlukların olsun....

karamelize dedi ki...

gülmek icin bu kadar kendimi zorladığım, ama beceremediğim bir fotoğraf bu... görünce tekrar yasadım o günü...

serap dedi ki...

NAZİMO..
HAYIRLI OLSUN..
MUJXX

serap dedi ki...

nazlimo daha güzel olurdu:P:))

Nazkız dedi ki...

Evet karamelize ya, dağılmış bir haldeyiz b foto da hepimiz...

Nazkız dedi ki...

Serap'cım teşekkürler, senden haber geldikce accaaipp mutlu oluyorum biliyor musun?

Perili köş teşekkürler, inşallah keyifli bir iş hayatım olacak...

serap dedi ki...

ben herzaman okuyorum seni ...yazmaya üşenmessem yazıyorum:))

iyi haberlerini alalım inşallah hep..

Adsız dedi ki...

Merhaba Nazlı,
Yeni işin hayırlı olsun.
Benimde geçmişte İstanbul maceram olduğu için duygularını çok iyi anlayabiliyorum. Ankara'ya tekrar düzen kurmak çok kolay olmamıştı ama şimdi burada olduğum için çok mutluyum.
Harika

Nazkız dedi ki...

Aaaa bu ne sürpriz? :-))

Hakikaten beni en iyi sen anlarsın. Ben de hala çırpınıyorum ama burada olmaktan mutluyum, insanın köyü gibisi yok:-))))

ares dedi ki...

Merhaba Nazlı Hanım,
Blog konusunda hiçbir fikrim yoktu,
ama siz blogumu bulamazsın diyince merak edip 2 saat süren bir arama eziyetinden sonra ulaşabildim.
gerçekten çok güzel değerli olan herkese açık dijital bir günlük gibi. Hep mutlu şeyler yazmanız dileğiyle.

Sizinle çalışmak çok zevkli, özellikle sıkıcı ve sonuçsuz bin toplantıdan sonra iyi niyetiniz, sorunu çözmeye çalışmanız teneffüs gibi geliyor. Umarım sonuna kadar devam eder. Gerçi bu durum şirkette en çok fırça tavrı gören listesinde ilk ikiye girmemizi sağlıyor, ama olsun en azından işin hakkını vererek yaptık diyebiliyoruz.
Ah birde iş yoğunluğu ve hengamesinden unutma olmasa :))
Giden onca insandan sonra sizinle çalıştığım için çok mutluyum.
P.S: Denizin bana hala 1 satranç maçı borcu var.
Selamlar (marketing)

Nazkız dedi ki...

merhaba Ahmet bey,

Söylemeseniz hiç bakmayıp güzel yazınızı fark etmeyecektim çünkü hep son yazdığım yorumlarına bakıyorum. Neyse sanal dünyama hoşgeldiniz diyelim...

Benim için de sizin grupla çalışmak zevk zira insanoğlu her kişiyle aynı elektriği alamıyor maalesef...

Şirketimizin ziyaretci yasağı kuralı ile Deniz size brcunu nasıl öder bilemiyorum....:-))

her zaman beklerim efem....