11 Mart 2008 Salı

Genel vaziyet

Bir koşturmacadır gidiyor hayatım tahmin edeceğiniz üzere, yine de hayattan kopmamaya bakıyorum. Geçenlerde anne babama bir jest yapıp sorunlardan uzaklaşsınlar diye tiyatro bileti almış idim, dün de onla bana jest yaptılar.

Hep birlikte (Eray hariç tabii) rejisini Rutkay Aziz'in yaptığı Roma Hamamı'na gittik, iyi geldi vallahi.

Bugün eve geldim yorgun argın zira iş çıkışı alışverişe gitmiştim bir de markete... Her zamanki gibi Deniz'imi kucakladım önce, sonra hemen defterini açtım, yazdığı bir sayfayı okudum; gözlerim doldu, sizlerle de paylaşmak istedim.

Öğretmeni ailenizi anlatın demiş; bakın neler yazmış Deniz,

Bir de evde kullandığı başka bir defteri var, bakın ona da ne yazmış (geçenlerde aldığım kedi şeklinde kitap ayırıcının şeklini çizmiş aynen)

Bir ara modum olunca geçen haftaki veli toplantısını ve Deniz'in sömestr boyunca yaptıklarını özetleyeceğim. En yakın zamanda.............

11 yorum:

Deniz dedi ki...

Deniz'in yazısı inci gibi ne güzel, bayıldım... Senin de koşmaktan daha da incelip kopmandan endişeleniyorum :) Eray bey iyileşip herşey normal seyrine dönünce, yükün hafifleyince diyeceksin ki "Ah meğer ne rahatmışım sabah işime gidiyorum akşam evime dönüyorum." :) Çok rahat bir hayatın ve tempon olduğunu düşüneceksin :) En yakın zamanda herşeyin düzelmesini dilerim.

Alphecca dedi ki...

Bende Deniz' in yazısını çok beğendim, okunaklı, inci gibi :)

Ve bol bol kalpler çizittirmiş :)) Sevgiyi anlatmanın en güzel yolu :)

Zamandan Sızan dedi ki...

ne büyük bir mutluluktur bilirim..sözlerin dışında kısa yazılarını ve notlarını bulmak okumak karşılıklı yazışmak..bazen söylemkten daha iyi gelir insana..
Herşey yoluna girecek başka sıkıntılar bulmasın sizi Naz boşver..
Yaşam insanı sınamaktan bıkmıyor bunu iyi bilenlerden ve sınanlardanım ;)
Allah vereceksede sıkıntı gençlikte versin geçiyor bir biçimde hızla..Sen ufak kaçamaklarla hayatını zenginleştirmeye bak bizide ihmal etme ;)
öperim..

Adsız dedi ki...

Çocuklar ne kadar da içten oluyorlar. Harika :) Bakalım benim Zeytin kız neler yazacak bizimle ilgili; bizim biraz daha vaktimiz var. Sevgiler. Not: Umarım bu süre içinde kafayı bozmazsın koşturmaktan; bir an kendimi senin yerine koydum da, zor valla.

karamelize dedi ki...

nazlıcım,
denizin yazdıkları geçen gün konuştuklarımızı doğruluyor gibi di mi? gittikçe biz büyüklerin hayatına daha da adapte oluyorlar...çok duygulandım ben de yazdıklarını görünce...

Nazkız dedi ki...

Sevgili Deniz, ben bu iş olduktan sonraki değil de önceki hayatımı düşünüyorum ne rahatmışım diye... Meğersem eşimle ne çok şeyi paylaşıyormuşuz, herşey bana kalınca anladım:-( Neyse, insan her haline şükretmeli...

Bu arada kocalarımızın kıymetini bilelim:-)))

Nazkız dedi ki...

Evet çocuk gibi ya kalpler Deniz'in hayatından hiç çıkmıyor, her resminde yazısında var, ben de gördükce çocuğumun çok duygusal ve sevgi dolu olduğunu düşünüyorum.

Nazkız dedi ki...

Kıymet'ciğim hatırlatmaların için teşekkürler, ben de sınanlardanım biliyorum... Ama her uyandığımda günüme şükrediyorum, dün Eray'ın koltuk değnekleriyle yürümeyi denedim ve bir ömür boyu bunlarla geçirenleri düşündüm, çok korkunç...

Nazkız dedi ki...

Sevgili rüzgar, çok özür hala uğrayamadım ama en yakın zamanda... Kal sağlıcakla...

Nazkız dedi ki...

Yazarken aynı şeyleri düşündüm karamelize, ben de müthiş duygulandım ilk gördüğümde... Sürekli açıp aynı yeri okuyorum 2 gündür:-)))

Nazkız dedi ki...

Ne�eliiiii bu arada beni davet etmeyecek misin???