19 Mart 2008 Çarşamba

Nefes almadan....

Tabiri caizse böyle yaşıyorum son zamanlarda, nefes almadan, hızla...

Son 1 haftamı özetleyeyim, cumartesi Fransızca kursumdan sonra Deniz'i anneme bıraktım, doğru dişciye... Arkasından Deniz'in 2 arkadaşı için doğumgünü hediyesi aldım; Tunalı'da avare dolaştım biraz iyi geldi..

Eşim dükkana gidemediği için dükkna gittim biraz kolaaçan ettim bu cumartesi daha uzun kalmak üzere söz vermek zorunda kaldım:-(((

Akşamında sevgili Yalçın-Sinem'in kızları Duru'nun 5. yaşgünü partisi var idi, Eray da geldi, ilk kez çıktı evden.... Keyifli geçti çok, eski dostlarla karşılaştık muhabbet muhabbet derken gecey bitiriverdik. Hepimize iyi geldi bu parti işi de. Sinem'e söz verdim, resimleri inşallah Facebook da yayınlayacağım en yakın zmanda...

pazar günü sabah Noeller geçmiş olsuna geldiler 2 saat kadar çocuklar oynadı, 2 ay olmuş görüşmeyeli?? Arkasından bir komşumuz daha geçmiş olsuna derken, saat 15.00 oldu. Ziyaretlerin arkasından attım kendimi markete 1 haftalık alışveriş, sonra Eray'ın banka işleri (allah a şükür Pazarları açık banka var!) ev toparlama derken Pazar da böyle bitti.

Pazartesi günü akşamı tüm hafta sonu gidemediğim kuaföre gidip,saçlarımı boyattım. Dün Zeynep'in Inkılap T sınavı için yardıma gittim, bugün boşum, yarın Aşk-Memnu adlı tiyatrodayım, Cuma akşamı ise çok sevgili Selda ablamın oğlunun düğünündeyim. Cumartesi Fransızca kursu ve dükkan olayı....

İşte hayatım böyle geçiyor hızlı hızlı... Bu arada hükümet sorunları ile de ilgili içimdekileri yazmak istiyorum ama NO TIMEEEEEE

Şimdilik bu kadar, nane şekeri sobeni yeni gördüm vallahi yazıcam en yakın zamanda...

7 yorum:

Deniz dedi ki...

Vallahi Nazlı, Süpermen halt etmiş :) Maaşallah bu kadar şeye yetişip bir de üstüne üstlük Ankara'nın birbirine en uzak iki noktası sayılabilecek iki yeri arasında mekik dokuyorsun. Bir de hükümet sorunlarına eğileceksin :) Ayrıca işe başlamadan zamanını daha neyle doldurduğunu da anlayamadım :) Süpersin Nazlı, çalışan kadının idolü sen olmalısın :) Kucak dolusu sevgiler... Aaaa bizim iş yerimiz çok yakın, bir gün yanına gelsem?

Adsız dedi ki...

Çok kıskandım doğrusu. Ben asla böyle bir enerjiye sahip olamadım. Hem çalışıp hem de herşeye yetişemiyorum maalesef. O yüzden işi fala boşverip evimle çocuğumla ilgilenmek istiyorum fena halde. Geçmiş yazılarını okudum, yeniden işe başlama konusundaki fikirlerini. Doğrusu aynı sebeplerden işimi de bırakamıyorum, ama çok bayıldığımı da söyleyemeyeceğim iş hayatına. Enerjinin daim olmasını diliyorum. Sevgiler :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

evet hangi doping ilacını kullanıyoruz bakalım :)
valla şaka bir yana ,bu kadar yoğunluğu yaşayınca haftasonuna benim pestilim çıkıyor ,senin formülün nedir....

Nazkız dedi ki...

Aaaa Deniz çok sevinirim hadi gel vallahi.. Ben de üzülüyordum hiç özel ziyaretcim olamayacak diye bekliyorum dörtgözle...

çalışmadan önce yaptığı işler arasında bol evişi var idi, zaten o işlerden istifa etme amaçlı iş hayatına döndüm. Bir de düzenli sporum ve okumalarım var idi, çok yakında onları da kattıracağım bir yerlere...

Nazkız dedi ki...

Sevgili rüzgar, ne olursa olsun tavsiyem asla işi bırakmaman. 6 ay bana çok iyi gelmiş idi ama sonrası baydı, bir baktım ki enerjimi evdeki boş işlere harcar oldum; nasıl yani diye sorgulamaya başladığımda da kendimi yeni işimde buldum.

Ancak biz kadınlar için iş hayatı daha ılımlı olsa çok iyi idi (mesela part time iş olanakları gibi) ama maalesef yaşadığımız ülke de bunlara izin vermiyor..

Ben 40 yaşıma kadar tam randımanlı iş hayatında olcağım orası muhakkak sonrası bakalım Allah kerim!

Nazkız dedi ki...

selam perili köşk, ben de sadece çalışıp sosyal hayatı boşlarsam kendimi çok kötü hissediyorum, böylesi daha iyi... Fiziksel olarak zorlansam da psikolojik olarak kendimi daha güçlü hissediyorum. Merak etme benim de pestilim çıkmıyor değil, hafta sonum yine full ama haftaya hafta içi hiç bir şey yapmadan pinekleyeceğim akşamları!

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Bekleriz.Time bollaşınca :)