25 Mart 2008 Salı

geciken sobeye cevap


Sevgili nane şekeri taaa uzaklardan sobelemiş beni... Hem de taa 3 Mart'da...Ben ise ancak cevaplayabiliyorum, kocaman özürlerimle...

Bana yaptığım en saçma alışverişi sormuş.... İlk aklıma geleni yazıyorum. 1998 yılında 2 senelik kredi kartımda biriken alışveriş puanı ile ala ala elektrikli bir konserve açacağı almıştım. Maalesef fazla kullanmak nasip olmadı; açacağa yapışması gereken mıknatıslı uç hiç bir konserve ağzına adapte olamadı? Yani bugünün parasıyla yaklaşık 120 YTL'lik puana hiç bir işe yaramayan bir alet almış bulundum!

Geç kaldım ya yazmakta, kendimi af ettirmek için bir örnek daha vereyim. Şu an yaşadığımız eve Aralık 2006'da taşınmış idim. Eh yeni eve yeni perde derken çok şık perdeler yaptırdım. Amma velakin yaz gelince korkunç bir tufaya düştüğümü anladım. Zira salon perdeleri güneşi koruyamayan türden olunca ve de benim evim ışıl ışıl sabah güneşi alınca yaz boyu en nefret ettiğim koltuk örtülerini sermek zorunda kaldım kırmızı koltuklarımın üzerine.. Aynı şeklide odamızın perdesini de ışıktan koruyamayan tipten seçmişim ki ben ancak zifiri karanlıkta uyuyabilen bir insanım. İstanbul'dan panjurlu evlere öyle alışmışım ki ışık beni korkunç rahatsız eder olmuş. Bir de üstelik yatak odamızın balkonunun öninde bir lamba var, evlere şenlik, odada ki her eşyayı net net görüyorum yattığımda...

Geçen yazı idare ettik hadi masraf çok diye, kışı geçirdik hadi hava zaten karanlık diye ama bahar gelmesiyle yaptığım bu saçma alışverişi artık telafi etmek durumundayım. Bu hafta sonu fırsat olursa Koçtaş'a gidip "black-out" store satın alacağım salona ve de yatak odama.... Hani şu 0 ışık geçiren cinsten....

Hadi fena gaza geldim, bir de son zamanlarda yaptığım en akıllı alışverişi yazayım.. İşte aşağıdaki maşa sayesinde saçlarım hep düz fönlü artık, şiddetle tavsiye olur kendileri:-)) Kuaföre gitmek out Philips Straight Pro XL in!

6 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Tesekkur ederim Nazlicim ne demek ozur o kadar yogunlugun icinde yanitlamissin sobe mi :) Bendede Braun duzlestiricisi var bende ondan cok memnun kaldim :) Ayrica perde olayina uzuldum. Ama konserve acacagi da beni stepper ile yarisabilir :)

Adsız dedi ki...

Valla gereksiz alışveriş konusunda üstüme yok. Benim de bir perde vukuatım var evlere şenlik. Saç düzleştirici ise muhteşem bir icat, bende de var, iş arkadaşlarıma da tavsiye ettim. Alanlar duacı oldular :) Sevgiler.

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben de düzleştiriciyi keşfedip kuaför olayını minumuma indirenlerdenim. bu aralar maşa konusuna taktıp bi de. alacağım sanırım.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

cidden puanlar boşa gitmiş, ama bence de maşalar mükemmel aletler, ben de fönlüyüm epeydir :P

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Naneşekerine teşekkürler.
Pas tutmuş:)sobe sayesinde aramıza döndürdüğün için :D

Bu aletin hiç işe yaramadığını duyardım ama şimdi kanaatim değişti.
Alabilirimde almayabilirmde :)

Nazkız dedi ki...

oooo bakıyorum herkes zaten bu aletden haberdarmış ve de kullanıcısı imiş.. Ben de bir şey tavsiye ettim diye seviniyordum:-)))

Hepinize sevgiler....