8 Temmuz 2008 Salı

İlk günler...

Çok şükür her şey yolunda... İşte aramızda geçen muhtelif telefon diyalogları..

İlk gün:

-Meraba tatlım ne haber?

-Çok iyiyim,

-Neler yapıyorsun, nasıl geçiyor ilk günün?

-Harika cup diye attım kendimi denize (kıkır kıkır gülüyor bu arada Zeycan ile)

- deniz nasıl peki?

-Süperrr, hadi kapatıyorum anne, arkadaşım bekliyor..

-Aaa? Ne çabuk arkadaşın olmuş, senin yaşında mı?

-Hayır benden küçük ama çok tatlı, kapatıyorum anne...

2. gün aradım evdeler...

- Ne haber?

-İyiyim anne TV seyrediyorum..

-Neyi peki?

-Bez bebek

-(bay geldi bu bez bebekten bana) Kitapta okuyorsun di mi tatlım?

-Evet anne okudum biraz "kayıp sözcükler" e başladım

-Çok Tv seyretmesen?

-Anne, karışma bana, hem beni Bodrum'a gönderiyorsun hem bana karışıyorsun (fırçayı yedim) Tatildeyim ben TV hakkım...Anne ne zaman geliyorsun? Bugün günlerden ne?

Beklediğim soru çok çabuk geldi, eyvah!

-Bugün pazar, gelmeme daha 12 gün var,

-yaaa anne ya

fonda annemin sesi:

-Deniz sus lütfen üzme anneni, bütün nazın annene, akşama kadar eğleniyorsun....

Neyseki sorunsuz kapatıyoruz....

Bu arada güzel bir haber, bir türlü karar veremeyen Zeynep de karar verdi ve o da yarın bizimkilerin yanına gidiyor. Hem annem hem Deniz havalara uçtu... Kızıma bir paket çanta yaptım, içine o yokken aldığım bikiniyi, koydum, inanılmaz komik bir şnolkel aldım ve koydum ve bir de Zeynep ile oynasınlar diye şişme yunus aldım. Görünce bayılacak! Deniz'in doğumgünü Perşembe günü, e biraz hediye alsın bari önden dedim...

Bugün:

-Naber annem?

-İyiyima anne, bugün çevre kuluübü kurduk, ben başkan oldum, sahildeki sigara çöplerini topladık, abiler de bize dondurma verdi...

-Hangi abiler?

-E restoranın abileri..

Anlaşılan restoran sahipleri temizliğin kolay ve ucuz yöntemini bulmuş...

-Anne Zeynep ablam ne zaman geliyor?

-Yarın,

-Bana doğumgünü hediyesi aldın mı?

-Hayır annem, gelince sen seçicen ya öyle konuştuk

-Tamam anne, ben bugün ne yedim biliyormusun? Ciğer yedim

-Wav aferim kızıma

fonda yine annem, "vermez ki çocupa ciğer,sorsan yemez ki der, nasıl yedi vallahi oh yarasın...

Yine fırça yedim....

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Nazlıcığım, çok şeker anlatmışsın :) 11 gün kalmış olmalı bugün. Fakat bunlar ne acayip oluyor "Beni hem tatile yolla hem karış." :)) Cümleye bak, bıcırık :) Çabucak geçsin günler ve sen de yanına gidiver... Öpüyorum, iyi Ankara sıcakları bize, Deniz ve Zeynep'e serin sular, büühüüü :)

Nazkız dedi ki...

Evet canım ya dört gözle bekliyorum, çok öslediiiimmm

Alphecca dedi ki...

Deniz işin tadını çıkarıyor desene :))

Benimkide geçen hafta yoktu Nazlı. Son akşam aradım, ayol özledik seni dedim. Ne dese beğenirsin :))))
"Dayan anne, şurada bir gün kaldı, bir gün dediğin 24 saat zaten "

:))))))

Cevabı pek hoşuma gitti. Demekki hayatından memnun, sızlanmıyor. Beni görünce öyle bir sarıldı ki anlatamam.

Ayrı kalmayı bilmeleri, ayrı kaldıklarında hayattan tat almaları güzel, karşılaşınca pırıl, pırıl gözlerle içten sarılmaları da :)

Ben bunu tatmayı da seviyorum :)))))

Anlaşılan o ki Deniz' de hayattan tat almayı biliyor :)

Aferin ona :))

Bence sende bu anın tadını çıkar :)

Zamandan Sızan dedi ki...

:))