3 Temmuz 2008 Perşembe

İyi ki doğdun!

Eren'imiz, boncuğumuz iyi ki doğdun!

Herşeyi dün gibi hatırlıyorum. Doğduğu gün hastanede annesinin kucağındaki küçük Koray...

Aşağıda 9 aylık, bir pazar günü kahvaltıdayız...


Asla unutamayacağım 1. yaşgünü... Pek çok çocuğun henüz yürümeğe başladığı ilk doğum gününde Eren dört nola koştu, balonları kovaladı ve hiç unutamayacağım bir şekilde pipetle meyve suyu içti....

Giymeğe doyamadığın Deniz'in prenses terlikleri...2 yaşındasın...



Büyüdükce fiyakan artıyor... 3 yaşında doğum gününde böylesin...

2 Şubat 2006 İstanbul'daki evimizde faaliyet yapıyorsunuz deniz ile...


Mısır patlatma makinesini hayretle seyretmiştiniz:-)))


Bu anı da unutmak ne mümkün? Deniz'in 5. yaşgününde aldığın hediye ütüden kopamadın doğum günü boyunca... (aslında bir de bebekliğinde yer sildiğin resmin vardı ama bulamadım ki:-))



SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ,

2 yorum:

karamelize dedi ki...

yaaa nazlı teyzesi, bunlar nasıl fotolar yaaaa... gözlerim yaşardı vallahi ereni kronolojik olarak görünce...
cok teşekkür ederiz teyzesi....
iyi ki doğdular.. onlar bizim, onlar insanlığın gelecekleri...
allah önlerini açık etsin..
biz de sizi cok seviyoruzzz..

Nazkız dedi ki...

Rica ederim canımcım... Neyi çok aradım da bulamadım biliyor musun? Hani Eren'in sarı kare mutfak beziyle bizim evde bir yer silişi var idi, delirdim ben de olması lazımdı o resim ama bulamadım:-((( Sen de mi acaba??