1 Temmuz 2008 Salı

Çooookkk özlemişim.....

Kimleri ve neleri????

En başta Eren'imi....

Nesrin ablamın balkonunu ve kahvaltı keyfimizi.....

Ex patronumu, can dostlarımı ve Tuzla'da rakı balık keyfini....

Boğaz'ın güzelliğini.......

Kız kıza kanka muhabbetlerimizi....


Onlar da birbirini çok özlemiş.....


Ya çocuklar? Delirdiler birbirlerini görünce....


Hele Eren ve Deniz.... Kopamadılar 3 gün boyunca....






İşte böyle hızlı bir 3 gün geçirdik İstanbul'da... Cuma günü iş ziyareti, akşamında Bağdat caddesi keyfi, cumartesi istinye Park, Mehtap'ımın evinde enfes ikindi krepi, akşamında Tuzla'da balık keyfi, pazar boğazda uzzzuuun enfes bir brunch, öğleden sonra Meydan ve İkea ziyaretleri ve alışverişi derken ver elini Ankara....

İstanbul'un havası, boğazın keyfi, dostlarla külli muhabbbet yine iyi geldi bana, şimdi dört gözle kankalarımızın geleceği 24 Temmuz hafta sonunu bekliyorum... Hay Allah bir heyecan sardı beni, İstanbul'lulara da ankara nasıl beğendirilir ki???

4 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Resimlere bakarken anladim ki inanilmaz ozlemisim Istanbul'u.
Tsk resimler icin

karamelize dedi ki...

nazlıcım,
sen istanbul'a nasıl ki istanbul icin gelmiyorsan,
biz de ankaraya ankara icin gelmiyoruz...
40 yıllık ankarayı beğendirmek gibi bir derdin de niye olsun ki..:))
bizbize olsak yeter de artar bize, kafanda kırk tilki dolaşmasınnnnnnn..:)))))
öptümmm

Nazkız dedi ki...

canım benim öyle di mi? Dört gözle bekliyoruzzz..

Adsız dedi ki...

run your hand up under her skirt and inside her panties, play with her soft, warm lilpussy they love having it touched at her age