15 Ağustos 2008 Cuma

Yazamıyorum.......

Yazmayalı 1 aydan fazla olmuş... Yazın güzelliği insanı hiç bir şey yapmamaya mı yoksa çok şey yapmaya mı zorluyor bilemiyorum. İşten geliyorum, çok çok yoğun geçiyor günlerim, hava sıcaksa hooop sitenin havuzuna. Biraz yüzme, biraz kızım ile oynama, akşam yemeği, kocişkomla uzun balkon muhabbetleri derken günler geçip gidiyor...

Görünen o ki bu tembellik biraz daha sürecek, vallahi yazmak hiç mi hiç içimden gelmiyor! Umarım çok sürmez, çünkü resimler, anılar vs birikiyor aslında bir an evvel aktarmak istiyorum ama elim varmıyor işte....

Acıcık daha müsaade, ay sonuna kalmaz görüşürüz......

2 yorum:

gezicini dedi ki...

çok zaman oldu yahu... az artıkk.
sevgiler
gorki

Nazkız dedi ki...

çok az kaldı, yazıyorum vallahi ben de yazamamaktan sıkıldım:-)