23 Kasım 2008 Pazar

36 biterken

Bugün benim doğum günüm....

Bakın hayat bana neler öğretti?

Hayatta her şeyin başında sağlık olduğunu, onsuz hayatın hiç bir anlamı olmadığını öğrendim. Konu ile ilgili, rahmetli Sakıp Sabancı'nın "Araba fabrikalarım var ama oğlum benden araba isteyemiyor" lafını hiç unutamıyorum.

İş hayatı ile ev hayatının birbirinin tamamlayıcısı olduğunu, herhangi birinde rast gitmeyen bir durumun diğerini negatif etkileyeceğini öğrendim.....

Pozitif ve negatif enerjinin varlığını ve bunları kısmen yönetebileceğimizi öğrendim.....

İnsanları değiştirmenin mümkün olamayacağını, sevdiğimiz insanların yönlerini değiştirmeğe çabalamak yerine, o yönlere göre şekil almak gerekliliğini öğrendim....

Koşulsuz sevginin sadece anne babadan geldiğini öğrendim....

Şu ana kadar yaptıklarım için değil yapmadıklarım için üzüldüğüm anlarda, aslında yaşamın hep ileriye bakmak olduğunu öğrendim. "Keşke" lerle vakit kaybetmek yerine ders almayı öğrendim...

İnsanların sinirlilik anında söylediklerini çok dikkate almamak gerektiğini öğrendim...

Dürüstlüğün en büyük erdem olduğunu, her şart ve ahvalde bundan ayrılmamak gerekliliğini öğrendim....

Sevgiyi yaşamayı ve gösterebilmeyi öğrendim....

başımıza gelen her talihsziliğin bir sebebi olduğunu, aslında bunların insanları olgunlaştırdığını öğrendim....

"Gerçek Dost" ların çok zor kazanıldığını ve kazanıldığında kaybetmemek için çok emek sarf etmemiz gerektiğini öğrendim....

Şükretmenin mutluluğuma mutluluk kattığını öğrendim....

Can dündar'ın dediği gibi (her ne kadar kendisine bugünlerde biraz "kıl" sam da) "Her canlının ölümü tadacağını, ama sadece bazılarının hayatı tadacağını" öğrendim. İşte ben o hayatı tadanlardan olmaya çalışıyorum... Hayatın bana verdikleri için minnettarım, ben de mutlu olmak ve etrafıma mutluluk saçmak için çabalıyorum...

İyi ki doğdum!!!

18 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iyi ki doğdun ,daha nice yıllara,nice yaşlara....
ama sağlık ve huzurla...

Deniz dedi ki...

Nazlıcım mutlu yaşlar, keyifli sağlıklı günler dilerim. Ne güzel anlatmışsın geride kalan yılları. Gelecekte herşey gönlünce olsun.

Alphecca dedi ki...

En temel şeyleri öğrenmişsin Nazkız :)
Bu birikimle mutluluk konusunda bir sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.

Nice mutlu yaşlara :))

Handan dedi ki...

Nice güzel yıllara :)

gezicini dedi ki...

nice yıllara canım, hep sağlıkla inşallah!
sevgiler
gorki

Zamandan Sızan dedi ki...

Karamalizeden okumuştum arayım derken işte hep az sonraya ertelenen işler!!! yine kızdım kendime geçte olsa sevgili Nazlı yaşam coşkun yaşadığın en özel yıllardan biri yapsın bu yaşını..

Asortik Krep dedi ki...

Geç kaldım belki ama kayıt düşmek istedim ..
Nice yıllara..
Hayat daha sana bir sürü güzellikler öğretsin :)

Adsız dedi ki...

Sen çok özelsin...
İyi doğdun...
İyi ki varsın....
İyi benim hayatımın bir parçasısın....
İyi yaşa...
Mutlu yaşa...
Sağlıkla yaşa...
Sevdiklerinle yaşa....
Selda Apla

Nazkız dedi ki...

sevgili perili köşk, çok çok teşekkürler...

Nazkız dedi ki...

Deniz'cim teşekkürler, hayata dair içimden geçenleri bir çırpıda sayıverdim:-))

Nazkız dedi ki...

Çocuk gibi, teşekkürler, nerelerdesin? Özledik yahu:-))

Nazkız dedi ki...

Handan teşekkürler, güzel resimlere devam...

Nazkız dedi ki...

sevgili gorki çok teşekkürler, en yakın zamanda görüşeceğiz:-)

Nazkız dedi ki...

Sevgili Kıymet, kızma kendine rahat ol, kalplerimiz bir....

Nazkız dedi ki...

Asortik krep, teşekkürler...

Nazkız dedi ki...

Selda ablam, aynı şekilde;
iyi ki varsın,
iyi ki aplamsın
hayatımın önemli bir parçasısın....

Nane Şekeri dedi ki...

Nazlıcım geç olsun güç olmasın demişler Doğum günün kutlu olsun ailenle bizlerle daha nice senelere.

Nazkız dedi ki...

Çok teşekkürler nane şekeri...