4 Aralık 2008 Perşembe

Komşuluk güzeldir...

Komşuluk ne güzeldir, tabii ki gerçek yakın komşuluktan bahsediyorum...

Evlendiğimden beri bu 4. evim. İlk oturduğum ev haricinde hep çok iyi komşularım oldu. 2. evimdeki yan komşumla o kadar yakın ilişkim vardı ki hani "yediği içtiği ayrı gitmez cinsten" Hala yakın arkadaşız. Üçüncü evim keza aynı şekilde karşı komşum ve üst komşularımla çok yakındık. Deniz kapıyı çarpıp kah karşıda kah üstte idi. Hala kontaktaryız ve her fırsatta araşıyoruz.

Şimdi yine çok şanslıyım. Katta dört daireyiz, çok güzel bir uyum var, karşı komşumuzun oğlu (o da Deniz) bizim Deniz ile yaşıt, çok komik bir şekilde 1,5 sene birbirilerinin neredeyse yüzüne bakmazken şans eseri bir gün bir araya geldiler ve o gün bugün her fırsatta birlikteler....

Bakın bu akşam yılbaşı ağacımızı nasıl birlikte süslediler,


Yanıp sönen ışıklı kordonu üstlerine doladılar,


Kıkır kıkır kıkırdadılar...



Birlikte her zaman çok güzel vakit geçiriyorlar, sözleştiler hafta sonu da bizim Deniz komşu Deniz'in ağacını süslemeye yardıma gidecek....

"Ev alma komşu al" lafının doğruluğunu bu evimde de tekrar test etmiş olduk, ne mutlu bize!

6 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

Ben çok batsızım bana hep yaşca büyükler kısmet oluyor..çok da isterdim yaşıtım uyumlu kafama göre biri olsa kahveler içsek kahvaltılara eşlik etsek amabu evimdede tutturamadım kısmet başka evler :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bence senin ve denizin pozitifliğinden böyle güzel dostluklar ,komşuluklar kurmuş oluyorsunuz....
keyfini de çıkarmaya devam....

Nane Şekeri dedi ki...

Nazlicim oncelikle Iyi Bayramlar.
Agac suslemelerine baydildim adaslarin :) Hemen aralarina girip dilek dilemek istedim. Biz agacimizi gecen hafta sonu aldik. Susler suslemez bende gururla yayimlayacagim resimlerini kismetse.
Komsu olayi konusunda nazar degmesin. Biz evdeyiz ama bunlarda bitisik duzen evler iki yanimizda komsularimiz var. Bana gore uyumlu gidiyoruz. Ama esime gore bir komsumuz cok uyumsuz.Bu Hollandalilarda hic taviz yok.Sifir tolerans.Yok kopek her aksam 11 de cikip havliyormus.Yok cocuk aglamis komedi gibi. Ben o urkunc kediye tahammul ediyorum(inan bana pusu kuruyor karanlikta ustume atliyor hayvan) Surekli beni bekliyor gikimi cikarmiyorum sikayet etsem hayvani eve kapaticak cunku kanunlar cok sert burada.Icim elvermiyor. Komsuluk zor zanaat bence :)

Nazkız dedi ki...

Evet Kıymet, bu iş biraz şans işi; yaş faktörü önemli neticede gençler gençlerle, çocuklular çocuklu ailelerle, yaşlılar yaşlılarla daha kolay uyum sağlıyor.dedim ya ben biraz şanslıyım..

Nazkız dedi ki...

İyi dileklerin için tşekkürler perili köşk... Pozitiflik var katılıyorum; kendime pay biçmeden geçemeyeceğim:-) ama yukarıda Kıymet'e de yazdım ya bu işte şans faktörü de çokca var..Galiba ben bu konuda şanslıyım:-)))

Nazkız dedi ki...

Nane şekeri, teşekkürler, sana da iyi bayramlar.. Ağaç süslemeni dört gözle bekliyoruz, bizimkisi benim tavana değen iki yukanın arasında biraz küçük ve komik kaçtı, kısmetse yılbaşı sonrası ucuzluktan yenisini alacağım.

Komşuluk yönünden senin işin daha zor, farklı kültürde üstelik dostluğun bizim gibi olmadığı ülkelerde dengeyi kurmak mesele.. ne diyeyim sana da bol şans, kara kediye bir süre daha dayan ama bir daha üstüne atladığında kanunlardan faydalan derim:-)