2 Aralık 2008 Salı

Yine beceremedim...

Hani geçtiğimiz hafta sonu evde battaniye altında mayışacaktım ya ondan bahsediyorum, yine beceremedim diye...


Cumartesi sabah ki muhtelif kurslarımızdan sonra Deniz'in okulundan kura sonucu sadece kendi sınıflarının davet edildiği bir organizayondayık. Organizasyonu yapan Renault Mais Ankara Şubesi idi, çocuklara bir polis tarafında trafik eğitimi verildi

Servis kısmı gezdirildi, kaza yapan araçlar gösterildi, kazaya sebep veren faktörler anlatıldı, yüzleri boyandı, yemekler yenildi....

Biz velilere de ücretsiz bir sürüş eğitimi davetiyesi verildi, en kısa zamanda hafta sonu mesaimden çalıp bu eğitime dahil olacağım...

Madagaskar 2 filmi ile cumartesiyi bitiridk.


pazar günü geçen hafta şımaramadığım doğum günümün intikamını aldım. Deniz koroya, biz sabah kahvaltısıne İncek Liva'ya... Dekorasyonu berbat olan mekanda enfes bir kahvaltı tabağı ve hizmeti sunuyorlar. Çigan müziği eşliğinde kahvaltı ediyorsunuz. Fiyat 14 YTL...

Öğlden sonrayı yine sinemaya ayırdık, Osmanlı Cumhuriyeti'ne gittik ailecek... Evet bis artık yetişkin filmlerinini de bazılarına (7+) hep birlikte gidebiliyoruz. Çok beğendiğimizi söyleyemeyeceğim, boş vakti olan izlesin derim...

Sonuç olarak battaniye altı mayışma için bayramı bekliyorum.... Vallahi bu hafta sonu evde oturucam....

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Umarim mayisabilmissindir :) Bayramlar da pekte mumkun gozukmesede artik :P