3 Ekim 2011 Pazartesi

Huuu huu yine yeniden....

Eveeeet uzun bir aradan sonra merhaba....

Şimdi düşündüm düşündüm, ben bu bloğu ne için açmıştım, esas amaç kızıma hatıra olsun diye, e insan çocuğunu yarı yolda bırakır mı? Vallahi işi gücü bahane edip bırakmışım, derhal toparlıyorum...

Toparlarken farkediyorum ki yazmayı özlemişim, keyfim yerine geldi çok... Hazır Eray şehir dışında bu akşam, galiba sabaha kadar yazacağım... Dedim ya keyiflendim diye; önce şarabımı koyayım hele bir...Hatta size de hemen resmedeyim...



Bu arada becerebilirsem Deniz' e de bloğa tekrar başladığımı söylemeyip yıllar sonra bir sürprizle önüne koyacağım, bakalım becerebilecek miyim, ona da yakalanmadan zor ama....

Yaklaşık 1,5 sene geçmiş; toparlaması güç, az buz şey yaşanmamıştır, hatırlaması da çok kolay olmayacak.. Bu anlamda resimlerden faydalanacağım, hatta az laf bol resim koyacağım. Sizler için de kolay olur böylesi... Sabit diskim yanımda, haydi bakalım karıştıryoruz, 2010 Şubat dan sonra en yakın ne çıkacak?

Hemen Nisan ayından aşağıdaki iki resim çarptı gözüme... Nisan ayından bir aile kahvaltısı...



Bu resme bayıldım, 3 kardeş çocuğu bir arada...




2010'da 2 adet aileden düğün vardı bizde... Biri ağabeyim biri kuzen.

Aşağıdaki görüntüler ağabeyimden, 2. evliliği kendisinin, aileye genç ve çıtır bir gelin geldi:-))) Yüzüne karşı da çıtır gelin diye hitap ettiğim için rahat yazabildim burada:-))




Deniz'in resmini koymadan geçemeyeceğim, zira nadir elbise giydiği günlerden bir gece bu, yine dayanamayıp şaklabanca bir poz vermiş... Kendi resmimi hiç koymuyorum çünkü biraz kokoştum, utandm şimdi bloğa da ara verince :-)



Nisan ayı bizde paskalya kutlamadan geçmez, malum her sene Noelle ve çocukları ile yumurta boyar, saklar tekrar buluruz :-))





Kısa bir ara hemen döneceğim....

Hiç yorum yok: