4 Ekim 2011 Salı

2010 devam devam ....

Kaldığım yerden devam ediyorum, şaraba devam, bloğa devam, fonda Sema'nın en sevdiğim şarkısı "Kara Kız" çalıyor...

Dayanamıyorum, önce bunu yükleyeceğim...



Neyse cıvıklığı bırakalım, bloğa dönelim...

2010 Nisan ayında Mersin'e girmişiz, ailecek... Yazlığı adam edip daha sık gitmeye karar verdik, babam sağolsun, parası benden emeği sizden deyince aniden sahipleniverdik:-))) 3 gün Mersin silifke gezdik, çileğin en güzel zamanı idi; bir kasa çileği bir mola yerinde yiyiverdik.:-)))





sonuç Mersin de ki tadilatları bu yaz bitirdik, şimdi cillop gibi bir yazlığımız oldu hem de 5 saatlik bir mesafede... Sanırım bu kurban bayramı oradayız....

Geldik 2010 yaz tatiline... Bir dakka resimlerin hiç birini bulamıyorum, sabit diskimde yok, bilgisayarlarda yok, yok , yok... delirmiş durumdayım.... Yok yok ben böyle atlama yapmam, şarabın etkisi mi var bu işte bilemiyorum.... Çok mutsuzum...

Ara vermek durumundayım bulmam lazım o resimleri.....

Hiç yorum yok: