30 Nisan 2007 Pazartesi

23 Nisan'ımız


Bu sene daha bir coşkulu kutladık 23 Nisan'ı. Ne de olsa başkentteyiz artık. Kızım da yarı dönemde dahil olduğu ana sınıfın ilköğretim kısmı ile birlikte eni konu bir törene katıldı. Sınıfca keyifli bir Atatürk Rondu hazırladılar bize...Müthiş keyifli bir olay vallahi insanın yavrusunun emekle hazırlayıp sunduğu enstantaneler..

Biz büyüklerde daha bir coşkuyla söyledik marşları bu sene BAŞIMIZDAKİLERE ATATÜRKCÜ bir nesil yetiştirdiğimizi haykırmak istercesine...


4 yorum:

karamelize dedi ki...

benim dünya tatlısı mimikler kraliçesi kızım, yine cok ama cok sirin çıkmış.. büyüyor nazlimo, kızın hızla büyüyooorrr..:))
öpüyorum ikinizi de...

Nazkız dedi ki...

Hiç sorma valla zaman çoook hızlı akıyor, asıl bundan sonraki yazımı oku!

zuzu dedi ki...

Zilli Deniz'ime gosteri kiyafetleri de pek bir yakismis!! Denizin ve bunu firsat bilerek Eren'in ve tum cocuklarin 23. Nisani kutluyor ve en kisa zamanda hazirindan bir cocuk diliyorum kendim icin de ;))) herkesi optum..

Nazkız dedi ki...

hadi kızım artık, yok öyle hazıra konmak monmak, yoksa oralarda başka türlü mü işliyor bu işler???