2 Mayıs 2007 Çarşamba

Fıstık kızımın oyunları



Kızım son 3-4 aydır değişik oyunlar türetmeye başladı kendince, hiç bir zaman tek bir oyuncakla oynamıyor. 2 alakasız oyuncak ile yeni bir oyun türetiyor. Mesela tren ile inşaat makineleri oyununu birleştiriyor, Monopoly ile çiftliği birleştiriyor. 2 ayrı çiftlik oyununu birleştirip büyük bir çiftlik kuruyor, ben de heyecanla onu izliyorum. Bakın bugün ne yapmış? Fare Kapanı oyunundan kaydırağı almış, Miniş ve küçük maymunu almış onlara güzel bir su kaydırağı yapmış ve 1 saat boyunca eğlendi banyoda. Eh işin içinde tabii ki su var çoğunluk oyunlarında, ne de olsa o bir yengeç burcu...

4 yorum:

zuzu dedi ki...

yaratici kizimiz yaratici!!! kimbilir okulda hep birlikte ne oyunlar yaratiyorlardir kucuk afacanlar ;)) dusunsene binbir fikir cikar her birinden ;)) opuyorum Deniz'i cok!!

serap dedi ki...

nazlı..
günlük süper olmuş...
deniz'i her görüşümde eren'i görmüş gibi oluyorum..inşallah cok buyuduklerınde bıle cok ıyı arkadas olurlar..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

ben 11 yaşındayım ama ben böyle bişieye inanmıyorum çünkü ben öyle bi kaydırak yapamıyorum o nasıl yapmısın? Bence inamayın derim

Adsız dedi ki...

ben 11 yaşındayım ama ben böylebişiye inanmıyorum çünkü ben öyle bi kaydırak yapamıyorsam o nasıl yapsın?Bence inanmayın