19 Aralık 2007 Çarşamba

Sobelenmişim!

Yeni tanıştığım (sadece blogdan değil, face to face olarak da yani:-))) ) deniz sobelemiş beni, sobe konumuz takıntılar; ilk aklıma gelen şunlar....

* Mutfakta ne yapacaksam yapayım, önce mutlaka mutfağı temizlerim. Yani pis tezgah, dağınık bir mutfakta asla işe başlamam ben!

* Peynir hayatımın "olmazsa olmaz" ıdır. Sabah kahvaltısında mutlaka peynir yenmelidir, ola ki yenmedi (ki yılda 3-5 günden fazla olamaz) akşam yemeğinde mutlaka! Peynirsiz bir gün geçemez benim için....

* Bu sene oluşan yeni bir takıntım var, kızımı servisten alınca yolda yürürken daha eve girmeden defterini çantadan bulup ne yaptığına bakıyorum; resmen takıntı şekline dönüştü, sabredemiyorum eve kadar!!!

* Tek başına yatağa girememe takıntım var, iyigeceler derim ama arkasından en az 1 saat daha otururum; illa eşimle aynı anda gireceğiz, ya bırak işte adam senin beğenmediğin filmi seyredecek, hasta ruhlu kadın:-)))

* Kızımın uyku saati de takıntı bende, 1 saat geç yatmasına dayanamıyorum. Eşim hiç sevmez bu huyumu "takıntılısın ne var biraz gecikse" der ama ben inat ederim... Çünkü sabah Deniz'i yataktan kazıyarak uyandırıyorum!

"Takıntılar" konulu sobenin şartı üç kişi sobelekmiş, haydi bakalım yeni tanıştığım sevgili zamandan sızan, yine yeni tanıştığım ve de yeni sayfasına taşınan müthiş keyifle okuduğum sevgili Bengi, ve de kankamın kardeşi sevgili serap (huuuu nerelerdesin, ebe sobe!) SOBELEDİM SİZİ:-)

6 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

NAZKIZ ÖNCELİKLE İYİ BAYRAMLAR OLSUN..KAHVE LİKÖR TEKLİFİNİ UNUTMADIM..NEDEN OLMASIN BELKİ ANSIZSIZ GELİVERİRİM..AMA KIZLARSIZ İÇİME SİNMEZ BİZ EN İYİSİ BAYRAM SONRASI BİR AYARLAMA YAPAR LİKÖR GÜNÜDE YAPARIZ ;)
NAZKIZA BİZZAT TANIK OLDUM..ONLARCA SAYFALIK MENÜDEN PEYNİR YEDİ..BENİMLEDE PAYLAŞTI ÜSTELİK..(TEŞEKKÜR ETMİŞMİYDİM)
TAKINTILARIMI ZEVKLE YAZACAĞIM EN KISA ZAMANDA..
ÖPERİM KIZINI...

karamelize dedi ki...

nazlimo,
takıntılarını okurken seni nasıl da iyi tanıdığımı bir kez daha farkettim, ne düşündüysem bingooo!!yazmışsın...:))
hani bi aralar vardı böyle yarışmalar, eşler birbirini iyi tanıyor mu diye , bunun arkadaş versiyonu yapılsa ve biz beraber katılsak, valla toplarız parsayı... ehieihih...:)))

Deniz dedi ki...

Nazlıcığım, yanıtladığın için teşekkür ederim :) kendini hasta ruhlu kadın olarak nitelendirdiğin takıntı maddesi çok hoş :) Daha önce de evlilik yıldönümünle ilgili bir yazında bu özelliğini okumuş ve takdir etmiştim. Gene takdir ediyorum :) Uyku saati konusunda çok haklısın. Boşuna "Analar çeker yükü" diye şarkı yok :) Bizde de aynen kazıma durumları... Sevgiler.

Bu arada kelime doğrulama kısmında "xcdxkrcxp" çıktı, yazması zordu, paylaşmak istedim :)

Nazkız dedi ki...

En kısa zamanda bekliyorum, hatta şu filmi izlemek üzere bir davet yaptım bile, top size:-)

Takıntılarını da bekliyorum bu arada...

Nazkız dedi ki...

Bak şimdi karamelize, seni sobelemediğime pişman oldum şimdi,hani sen de bir takıntıyı çözme yolunda idin ya bu arada bir de sobeyi karıştırmayayım demiştim:-))

Ama inan yazarken böyle bir yorum yazacağını da tahmin etmiş idim; yani kankam senin beni tandığın kadar ben de seni iyi tanıyorum! Ve de seni çok seviyorum'

Nazkız dedi ki...

Deniz'ciğim, öncelikle teşekkürler benden sana beni sobeledğin için. vesile ile takıntılarımı hatırlattın ve de en azından hasta ruhlu kısmını düzeltme için start aldım tekrar... bakalım bu sefer başarabilecekmiyim?:-)))

Bu arada bahsettin yazımı deşindim deşindim hatırlayamadım yaw, bir kopya versen???:-)))

Çok sevgiler...