16 Aralık 2007 Pazar

Severiz...

Biz kocişkomla içmeyi severiz, zaten arkadaşlık ilişkimizin aşka dönüşmesin de üniversite yıllarımızdaki rakı sofralarının önemli katkısı olmuştur...Amma velakin yaşımız ilerledikce rakıdan şaraba doğru da bir geçiş yaptık. Son dört beş senedir de evde bir kaç akşamı mutlaka kırmızı şarap içerek geçiriyoruz, hani kırmızı şarabın antioksidan olduğu ilan edildiğinden beri....Yanında peynir çeşitlerimiz, salatalık, cherry domates ooohh tadından yenmiyor yani, severiz biz başbaşa keyifli içmelerimizi...

Son bir kaç yıldır da içki konusunda bir çeşnimiz daha oldu, o da Mey tarafından üretilen HARE likörleri.... Hepsi birbirinden lezzetli; acıbadem ve ahududu favorimiz idi, çok yeni bir tanesini daha keşfettik. O da Kremalı ve Türk kahveli olanı. Tadı aynı Baileys'i andırıyor...

Bu arada 2 dipnot 1)sanmayın ki alkoliğiz, dozunda içeriz biz ama herkes gibi bir kaç vukuatımız vardır tabiii:))) 2)Likör bardaklarım çok güzel di mi? Geçen sene aynı anda ben Mehtap'ıma yılbaşı hediyesi, o da bana ev hediyesi almıştı bunları...

Hani önümüz bayram ya belki misafirlerinize Türk kahvesi eşliğinde ikram edersiniz diye düşündüm; kalanı da arkasından yılbaşı akşamında itinayla tüketilir:-)))

7 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

NAZKIZ
BU BARDAKLAR MUDO DANMI ALINDI..BENDE BİR ARKADASIMA ALMISTIM KUCUK BİR TEPSISI VE 6 BARDAGI VARDI..
BEN LIKORDEN ANLAMAM..ASLINDA HAZDA ETMEM AMA BU OKUDUKLARIMDAN MERAKLANDIM DENEMEK GEREK SANIRIM..
BENDE ŞARAPCIYIM..ÇOK SEVERİM BİRAZDA RİTÜELİ OLAN İÇKİLERİ SEVİYORUM GALİBA..

Deniz dedi ki...

Ben vişne likörünü çok severim. Halam evde yapar, her bayramda nasıl yapıldığını sorar, sonra da unuturum. Sanırım asıl güzel olan onun minnacık kadehleriyle sunduğu leziz likörünü içmek. Bu nedenle kendim yaparak likörden nefret etmemek için girişmiyorum galiba :) Fotoğrafını verdiğin Hare'lerin şişelerini çook seviyorum ben. Her gördüğümde "Alayım" diyorum, sonra şişe için likör mü alınır diye kızarak kendime, vaz geçiyorum :) Türk kahveliyi senin önerinle denemek üzere karar veriyor, sevgilerimi sunuyorum! :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

gerçekten güzelmiş bardaklar. bayramda size mi gelsek acaba? ben geçen yıl muzlusunu denemiştim ve çok sevdim tavsiye ederim.
sevgiler...

Nazkız dedi ki...

sevgili kıymet, aynen bardaklar o mudo bardakları... Likörü mutlaka denemeni tavsiye ederim, hatta buyur gel ikram edeyim:-)))

Nazkız dedi ki...

sevgili deniz, dediğim gibi ben hare serisinin hepsini seviyorum, davet teklifim senin için de geçerlidir...

Nazkız dedi ki...

çekirdeksiz üzüm selam, bak ben de muzluyu denemedim, tavsiyene uyacağım, çok samimiyim ben müsaitim bayramda, hadi kahve-likör-çikolataya gelin bana!

Nane Şekeri dedi ki...

Likör olayını bende çok sevrim Bayramda annem bir kere çikolata ve türk kahvesi eşliğinde sunmuştu mest olmuştum. Onun çocukluğunda allah rahmet eylesin Büyük annem ve anneannem öyle servis ederlermiş.
Hayırlattın teşekkür ederim.
İyi Bayramlar Nazkız:)