15 Aralık 2007 Cumartesi

Teşekkür

Dün kalbim heyecan dolu kalktım yatağımdan... Yüreğim kıpır kıpır... Neden mi? Çünkü bir önceki gün çok nazik bir davet aldım sevgili gezicini'nden.. Diyordu ki, "sevgili Nazlı biz yarın blogcu kızlar Liva 'da bululuyoruz saat 12.00 de, sen de gelmek istermisin?" Gelmem mi, koşa koşa, zaten gezicini'ni, zamandan sızan'ı ve bembi'yi keyifle takip ediyorum son zamanlarda; üstüne bir de yüzlerini görüp canlı sohbet harika bir fikir olacaktı... Annem her zaman demez miydi bana "Kızım hayattaki en iyi kolleksiyon arkadaş kolleksiyonudur", bu felsefeyle büyüdüm ben ve bu felsefeyi ilke edindim hayatta.. (bu arada annemin lafı bir düşünüre de ait olabilir tabii tam bilemiyorum:-) )

Tanıdığım blogların yanında yenileriyle de tanıştım; deniz, acemiaşcı, çekirdeksiz üzüm ve sevgili Melike... Sonrası ise keyifli yenen yemekler içilen çaylar, sıcak sohbetler....

Buluşmaya gelirken ve de sohbetimiz başlayınca bu grubun çok öncelerden arkadaş olduğunu ve bunu blog aleminde de devam ettirdiklerini düşünmüştüm. Sorunca öğrendimki bir kuzen eşler dışında herkes birbirini blogdan tanımış; müthiş bir sürpriz oldu bana! İkinci sürpriz ise bu grupta bir de şehir değiştirene kadar devletşah'ında yer alması oldu...

Hiç aklıma gelmeyen başıma geldi, yani sanal alem arkadaşlığından reel hayat arkadaşlığına!!! Çok keyif aldım sizlerle olmaktan ve nazik davetiniz için küçük bir teşekkür etmek istedim buradan, sevgiler....

7 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben de tanıştığımıza sevindim :) Keyif almana da memnun oldum :) Yeniden çaylı sohbetli bir günde görüşmek üzere... O güne dek, yazılardan görüşürüz :)

gezicini dedi ki...

Nazlıcım ben de tanıştığımıza çok sevindim. en kısa zamanda tekrarlamak üzere..
sevgiler
gorki

Zamandan Sızan dedi ki...

SEVGİLİ NAZKIZ..
TEŞEKKÜRLER SAMİMİ İLTİFATLARIN İÇİN..SAHİDEN NE GÜZEL OLDU GELMEN..BÖYLECE HER GEÇEN GÜN ÇOĞALIYORUZ..
EN KISA ZAMANDA TEKRAR GÖRÜŞÜNCEYE KADAR DENİZ'İN DEDİĞİ GİBİ YAZILARLA BERABER OLACAĞIZ..
KIZINDA ÖP BİZİM İÇİN..

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Arkadaş koleksiyonuna harika insanlar eklemişsin:)Senin adına buluşmanıza çok sevindim.
Darısı aynı grupla başımıza;)

Nazkız dedi ki...

Sevgili deniz, görkem ve kıymet; en yakın zamanda görüşmek dileğiyle...

Nazkız dedi ki...

sevgili biyo, umarım siz de toplaşırsınız, sanal alem sonrası daha da keyifli....

melike dedi ki...

Merhaba Nazlı...

O buluşma gününden sonra hemen ziyaret etmek istedim sayfanı, ama olmadı. Kısmet bugüneymiş...

Ben de seninle tanıştığıma çok mutlu oldum. İnşallah yine birlikte olacağız.

Bu arada içinde senin görüntülerinin de yer aldığı küçük bir film yaptım ve Devletşah'a gönderdim. Çok mutlu olduğunu, telefonda ağlayarak anlattı... Deniz ve Kıymet'e de gösterdim bugün filmi. İnşallah sana da seyrettiririz.

Çok sevgiler...